Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@21:15:03 GMT

مو قشنگ‌ها در جمع شاگردان زلاتکو کرانچار (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۹۱۰

مو قشنگ‌ها در جمع شاگردان زلاتکو کرانچار (عکس)

نمایش تیم امید در بازی اول مقابل عربستان آن چیزی نبود که از آن انتظار می‌رفت و در دقایق پایانی نیز با خوش شانسی برای ایران همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران که اینبار با هدایت زلاتکو کرانچار امیدوار است به طلسم 16 ساله عدم قهرمانی در رقابت‌های آسیایی پایان دهد، در جدال اول خود در این رقابت‌ها با عربستان به تساوی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش 90 دقیقه‌ای اما عملکرد فردی بازیکنان آنطور که مدنظر کادرفنی کروات تیم بود پیش نرفت و زلاتکو امیدوار است بتواند شاگردانش را برای دو دیدار حساس آتی مقابل کره شمالی و میانمار با آمادگی ذهنی و کیفی بهتری در اختیار داشته باشد.


در این بازی اما شاید بتوان نکته ویژه را به مدل موهای خاص بازیکنان مرتبط دانست، جایی که مهدی قائدی، ستاره بوشهری استقلال و تیم امید سرآمد آن بود و بعد از او نیز امیر روستایی از پیکان نیز مشابه مدل موی او در دقایق پایانی فرصت حضور به دست آورد. جوانانی که کیفیت و استعداد ذاتی آنها می‌تواند در آینده بیشتر از این نام آنها را بر سر زبان‌ها بیندازد و باید با سبک حرفه‌ای مسیر خود را دنبال کنند.

 

 

 


عکس: امیر حسینی

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)