Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@22:28:44 GMT

بخت و اقبال بلند امینی برابر عربستان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۰۸۳

بخت و اقبال بلند امینی برابر عربستان (عکس)

دیدار دو تیم عربستان و ایران در روز اول رقابت‌های گروه ششم این رقابت‌ها با تساوی بدون گل خاتمه یافت که هر دو تیم فرصت‌های ایده آلی برای گلزنی از دست دادند. مهدی امینی، دروازه بان و کاپیتان تیم امید با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این جدال و ثبت یک کلین شیت شیرین با انگیزه بزرگی برای ادامه مسابقات مهیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند او در این بازی همانطور که گفته شد روی سه صحنه با خوش شانسی و بخت بلند توانست دروازه‌اش را بسته ببیند، خصوصا روی صحنه پایانی که توپ با برخورد به تیرک دروازه رویای ایران را حفظ کرد.


امینی که در فصل گذشته با مصدومیت جدی مواجه شده بود و از لیست سپاهان خط خورد، در لیگ هجدهم به پیکان پیوسته و به عنوان گلر قرضی در جمع شاگردان مجید جلالی حاضر شده است.

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رافائل نادال پس از مدت ها دوری از میادین، هفته گذشته در رقابت‌های بارسلون به میدان رفت اما پس از یک پیروزی مقابل فلاویو کوبولی، در دومین دیدار خود برابر الکس دمینار استرالیایی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

نادال اینبار قرار است فردا(چهارشنبه) در جدول مقدماتی رقابت‌های مسترز مادرید در نخستین مصاف خود برابر داروین بلانچ ۱۶ ساله از آمریکا به میدان برود.

بلانچ که در رده ۱۰۲۸ رنکینگ قرار دارد به مصاف رویایی خود با نادال واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود خطاب به دوستانش نوشت: " بچه‌ها من با نادال بازی دارم. باورکردنی نیست."

نادال ۳۷ ساله پیش از آنکه بلانچ متولد شود موفق به فتح ۳ گرنداسلم تنیس شده بود!

این تنیسور آمریکایی با سهمیه وایلد کارت در این رقابت‌ها حاضر شده است.

دیگر خبرها

  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران