Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می ‌دانیم با تیم سرسختی به نام نساجی بازی داریم اما امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگر پسند بتوانیم هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و هواداران را راضی به منزل بفرستیم.

به گزارش ایرنا عزیز فریسات روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائمشهر با اظهار خرسندی از حضور تیم نساجی در لیگ برتر اظهار داشت: نساجی تیم بزرگ و ریشه ‌داری است که همچون تیم ملوان طرفداران زیادی دارد لذا نباید این حریف را دست کم بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی تیم فولاد خوزستان گفت: هفته ‌های اول لیگ همیشه برای همه تیم‌ ها سخت است زیرا تیم‌ ها برای یکدیگر شناخته شده نیستند و نمی توان آن ها را به خوبی آنالیز کرد.
وی افزود: قطعا با گذشت 3، 4 هفته این شرایط تغییر خواهد کرد و عیار تیم ها به خوبی نمایان می شود اما باید بگویم که ما تیم خوبی داریم و شک نکنید هفته به هفته بهتر خواهیم شد.
وی در خصوص ناهماهنگی بین خطوط مختلف تیم فولاد خوزستان گفت: خیلی از ‌تیم ‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده ‌اند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم و با گذشت چند هفته از لیگ و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم، شرایط ما بهتر خواهد شد.
فریسات با اشاره به این که تیمی مثل فولاد که هواداران پرتعدادی دارد، همیشه به عنوان یک مدعی در لیگ ایران شناخته شده است افزود: فردا با تیمی بازی داریم که علاوه بر یارگیری مناسب از مربی جوان و کاربلدی سود می‌برد. مربی تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و دنبال کسب یک نتیجه قابل قبول هستیم.
وی با بیان این که هواداران فولاد در سرما و گرما بدون هیچ چشم داشتی همیشه یار و یاور تیم بودند و شایسته تقدیر هستند افزود: از هواداران فولاد تقاضا دارم که فردا استقبال خوبی از بازی ما به عمل آورند.
سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد ، به دلیل کسالت در نشست خبری امروز حاضر نشد و سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران نیز به دلیل تأخیر در پرواز نتوانست در نشست خبری پیش از بازی با تیم فولاد خوزستان خوزستان حضور یابد.
در طول چند سال اخیر در اغلب بازی ها به دلیل تاخیر در پرواز مربی تیم میهمان،اکثر نشست های خبری قبل از بازی تنها با حضور یک مربی برگزار می شود .
2 تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در چارچوب دیداری از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌ های کشور از ساعت 20:30 فردا پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.
تیم فولاد خوزستان فصل گذشته با 44 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و تیم نساجی با 64 امتیاز به عنوان تیم دوم لیگ یک جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کرد.
9879/6002/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر مربي تيم فولاد فريسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول

به گزارش همشهری آنلاین، سعید مراغه چیان در خصوص عملکرد استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: استقلال همانند دور رفت با یک گل آلومینیوم را شکست داد تا صدرنشینی خود را حفظ کند ، آلومینیوم اراک بازی خوبی از خود ارایه کرد و حسینی نشان داد که مربی با دانشی است اما اعتقاد دارم آلومینیوم به تجربه و عملکرد خوب خط دفاعی استقلال بازنده از زمین خارج شد.

وی ادامه داد : استقلال بر خلاف بازی با مس در تمام خطوط عملکرد خوبی داشت خصوصا در خط دفاع که انسجام تیمی خوبی داشت و اجازه نداد دروازه باز شود البته نباید از نمایش خوب حسینی هم به سادگی بگذریم که کاپیتان استقلال در حال حاضر آماده ترین دروازه بان فوتبال ایران است.

کارشناس فوتبال در ادامه تاکید کرد: با توجه به اختلاف یک امتیازی سرخابی ها در بالای جدول اگر استقلال در دیدارهای آینده مرتکب اشتباه شود و برنده از زمین خارج نشود صدر را از دست خواهد داد بنابراین بازیکنان استقلال باید بدون لغزش و اشتباه بازی کنند تا بتوانند نتیجه مطلوب را کسب کرده تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانند.

مراغه چیان با ابراز رضایت از عملکرد بلانکو در هفته های اخیر گفت: بلانکو یکی از بهترین های استقلال است که هم گل های خوبی به ثمر می رساند و هم بازی سازی خوبی انجام می دهد. گل زنی خوب او در هفته های اخیر نشان از آمادگی کامل این بازیکن دارد که اگر خیلی زودتر پای او به گل زنی باز می شد بطور حتم امروز یکی از مدعیان آقای گلی در لیگ بود.

کارشناس فوتبال در خصوص تداوم اختلاف مدیر عامل و سرمربی تصریح کرد: اختلاف این دو از ابتدای فصل وجود داشته و تمامی هم ندارد که فقط به استقلال ضربه خواهد زد ، در این هفته های پایانی لیگ که فوق‌العاده حساس هم شده بهتر است این اختلافات کنار گذاشته شود ، مدیر عامل استقلال تعامل بیشتری با کادر فنی داشته باشد تا تیم بتواند با آرامش و بدون استرس هفته های پایانی لیگ را با پیروزی مقابل حریفان به پایان برساند و قهرمان لیگ بیست و سوم شود .

مراغه چیان در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: این دیدار یکی سخت ترین بازی های استقلال خواهد بود آبی ها باید با حمایت هواداران برنده از زمین خارج شوند ، نکونام به خوبی آگاه است که از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول بنا بر این لازم است تا بهترین ها را مقابل شمس آذر به میدان بفرستد و از بازیکنانش بخواهد از موقعیت های که به دست می آورند نهایت استفاده را برده و دروازه حریف را باز کنند تا پیروز از میدان خارج شوند و صدر را حفظ کنند.

کارشناس فوتبال در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث قهرمانی استقلال در پایان فصل خواهد شد تاکید کرد : یکدل بودن و صمیمیت در مجموع یک تیم یکی از دلایل اصلی قهرمانی است ، آرامش و دور شدن از حاشیه ها ، ارایه بازی های منطقی ، دست کم نگرفتن حریف و حمایت هواداران عواملی هستند که میتواند ضامن قهرمانی در لیگ باشد.

کد خبر 844603 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول