Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق- ایرنا-نشستی با حضور بزرگان و سران قبایل جنوب شرق ادلب در یکی از پایگاه های ترکیه در شمال استان حماه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رسانه های مخالف سوریه چهارشنبه اعلام کردند: این نشست در یکی از مقرهای نظارت ترکیه در شهرک مورک در شمال حماه برگزار شد.
هنوز جزئیات این نشست و ماهیت افراد شرکت کننده در آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی رسانه های سوری در چند روز گذشته از توافق روسیه و ترکیه برای حل و فصل موضوع حضور گروه های مسلح در مناطق شرقی سوریه و تلاش برای تسلط ارتش بر این مناطق خبر داده بودند.
هماهنگی و مذاکره جدی میان روسیه و ترکیه درباره پرونده استان ادلب که شامل ورود پلیس نظامی روسیه و شماری از نظامیان ترکیه به استان ادلب به منظور سپردن نهایی آن در نهایت به دولت سوریه انجام شده است.
استان و شهر ادلب در شمال غرب سوریه هم مرز با ترکیه بعد از خروج ساکنان شهرک های فوعه و کفریا اکنون به صورت کامل در اشغال تروریست ها درآمده است.
سوریه از اسفند ماه 1389 درگیر بحران ناشی از حمایت برخی کشورهای خارجی از تروریست هایی از 120کشور جهان در قالب 100 گروه است که در اثنای این بحران آمار تروریست ها تا 360 هزار نفر نیز اعلام شد و در جریان اقدامات ارتش سوریه و مقابله با آنها شماری کشته، زخمی و یا به کشورهای خود فرار کرده اند.
ارتش سوریه به دنبال پایان عملیات در جنوب این کشور و آزادی مناطق مختلف اکنون عازم شمال سوریه شده است تا مناطق اشغالی این بخش از خاک سوریه را نیز آزاد کند.
شبک**خاورم**8005**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه نظاميان تركيه ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم

در منطقه سولو سارای استان توکات در شمال ترکیه زلزله ۵.۶ ریشتری رخ داده است که خانه‌های روستایی در این زلزله آسیب دیده اند.

️هنوز از تلفات احتمالی این زمین لرزه که عصر امروز رخ داده، خبری اعلام نشده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید