Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:50:48 GMT

توقف اجرای سد هراز صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۱۴۹

توقف اجرای سد هراز صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از سد هراز با اشاره به اینکه موضوع توقف سد هراز صحت نداشت، افزود: به علت کندی تزریق منابع مالی سرعت پیشرفت این مهم کم شد که با کندی طرح سد هراز مواجه بودیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه کندی کار سد هراز را جبران می کنیم، ادامه داد: این سد تا به حال ٣۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم به زودی این مشکل حل شود و کار سرعت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان با اشاره به اینکه در سال جاری حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به سد هراز اختصاص داده شد، ادامه داد: وضعیت خوبی در سد هراز حاکم است و با حمایت دولت و نماینده مردم آمل در مجلس و پشتیبانی سازمان برنامه بودجه امیدوارم بتوانیم منابع مالی مناسبی را برای سد هراز در نظر بگیریم.

به گزارش مهر، همچنین با حضور وزیر نیرو پست ۲۰.۶۳ کیلوولت آمل با حضور اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد، این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بهره برداری شد و اهداف این پروژه رفع ولتاژ و تامین برق مستمر و مطمئن منطقه، بهبود پایداری شبکه، تعدیل بارگذاری ایستگاه ها و خطوط مجاور اعلام شده است.

ساخت این پروژه در سال گذشته شروع شد.​

کد خبر 4375981

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان سدسازی وزارت نیرو مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو برای سناریوی توقف کمک تسلیحاتی آمریکا آماده می‌شود

روز دوشنبه، روزنامه عبری زبان «معاریو» به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: تل‌آویو به دنبال راهی برای خرید تسلیحات با دور زدن واشنگتن است، زیرا بیم آن می‌رود که ایالات متحده اقدامات خود را پس از تهاجم مورد نظر ارتش اشغالگر به شهر رفح در جنوب نوار غزه تشدید کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، این مقام امنیتی گفت: افزایش انتقادها ادامه تامین و انتقال مهمات و تسلیحات برای اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: هنوز کمک وجود دارد، هر روز محموله‌های تسلیحاتی وارد می‌شوند، اما بزرگترین نگرانی این است که تنش‌های ناشی از مشکل انسانی و یورش به رفح بر تمایل آمریکا برای کمک نظامی به اسرائیل تأثیر بگذارد.

اخیرا، ایالات متحده بودجه دولتی خود را تصویب کرد که شامل کمک‌های نظامی اضافی به رژیم صهیونیستی فراتر از کمک معمول ۳.۸ میلیارد دلاری نمی‌شود. اخیراً گزارش‌ها مبنی بر اینکه ایالات متحده در حال بررسی تاخیر ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل به عنوان ابزاری برای فشار بر دولت بنیامین نتانیاهو است،‌ افزایش یافته است.

هفته گذشته، یک مقام ارشد اشغالگر به ABC گفت که آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را به تاخیر می‌اندازد.

به گفته وی، در آغاز جنگ، محموله‌ها با سرعت بسیار بالایی می‌رسیدند، اما اکنون بسیار پروسه طولانی‌تر را طی می‌کنند. ما به خوبی از ناامیدی ایالات متحده از روند جنگ آگاه هستیم، اگرچه من در مورد آن مطمئن نیستم.

این منبع اسرائیلی مدعی شد که کمبود گلوله‌های توپ ۱۵۵ میلی متری و همچنین گلوله‌های تانک ۱۲۰ میلی متری وجود دارد.

مقامات واشنگتن این موارد را رد کردند و گفتند که هیچ تغییری در سیاست انتقال کمک‌ها ایجاد نشده است. با این حال، قطع کمک‌های نظامی به عنوان ابزاری برای فشار بر اسرائیل، مدتی است که روی میز واشنگتن مطرح شده است.

در گذشته، پنتاگون تایید کرده بود که در مورد این موضوع به ویژه با توجه به تحرک قابل انتظار در رفح بحث و گفت‌وگو شده است.

وبگاه آمریکایی پالتیکو نیز گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ممکن است در صورت گسترش عملیات نظامی اشغالگران در نوار غزه، کمک نظامی به اسرائیل را مشروط کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد
  • نیرو‌های امدادی تا پایان هشدار نارنجی در حال آماده باش هستند
  • دهن کجی تل‌آویو به شورای امنیت
  • گلایه کسبه از یکطرفه شدن محور هراز در محدوده «مبارک آباد»
  • تل‌آویو برای سناریوی توقف کمک تسلیحاتی آمریکا آماده می‌شود