Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@08:47:09 GMT

شرکت‌هایی که خودروهای آنها ترخیص نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۱۵۱

شرکت‌هایی که خودروهای آنها ترخیص نخواهد شد

به گزارش جهان نيوز، گمرک ایران به گمرکات اجرایی اعلام کرد بر اساس دستور مقام محترم قضائی تا اطلاع ثانوی از ترخیص خودروهای موضوع ثبت سفارش‌های مورد اشاره در دستور مقام قضایی ممانعت به عمل آورده و با ابطال اظهارنامه‌های مربوطه و همچنین اعاده آنها به خارج از کشور، خودداری شود.

در این بخشنامه به گمرکات اجرایی آمده است: پیرو بخشنامه محرمانه شماره 30254/ 1986/ 2018/ 27210/ 73/ م مورخ 26/ 12/ 96 به پیوست تصویرنامه شماره 1397168001263572 مورخ 22/ 05/ 97 بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۱۲۸ (کارکنان دولت‌) تهران منظم بر ۱۰ برگ شامل فهرست مشخصات ۲۵۸ ردیف شماره ثبت سفارش خودرو ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پیوست این بخشنامه فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو که مشمول این بخشنامه شده‌اند آمده است که در اینجا قابل مشاهده است.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند

وبسایت «ایرلاین ریتینگ» طی بیش از ۱۰ سال گذشته فهرست امن‌ترین خطوط هوایی جهان را منتشر کرده است. در این ارزیابی ۳۸۵ شرکت هواپیمایی مورد بررسی موشکافانه قرار گرفتند. ناطقان: گزارش سالانه امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان در حالی منتشر شد که عنوان امن‌ترین شرکت هوایی به «ایر نیوزیلند» رسید.

به گزارش یورونیوز، حوادث روی داده برای هواپیما‌ها طی سال‌های گذشته معیار اصلی ارزیابی شرکت‌ها بوده است. این وبسایت همچنین گزارش بازرسی‌های دولت‌ها، گزارش نهاد‌های مسئول در امر هوانوردی و میانگین سن ناوگان مورد استفاده را بررسی کرده است.

پس از «ایر نیوزیلند» ایمن‌ترین

جایگاه سوم در فهرست ایمن‌ترین شرکت‌هایی هواپیمایی هم به شرکت استرالیایی «ویرجین استرالیا» رسیده است.

تفاوت‌ها بین ۲۵ شرکتی که در صدر فهرست ایمن‌ترین خطوط هوایی جهان قرار گرفته‌اند بسیار کم بوده است. شرکت «الاتحاد» در امارات عربی متحده پس از «ایر نیوزیلند»، «کانتاس» و «ویرجین استرالیا» به عنوان ایمن‌ترین شرکت هوایی معرفی شده است.

جایگاه پنجم در این فهرست نیز به «قطر ایرویز» رسیده است. حمل و نقل هوایی جهان «کانتاس»، بزرگترین شرکت هواپیمایی استرالیا است. این شرکت سال گذشته به عنوان ایمن‌ترین شرکت هوایی جهان معرفی شده بود.

دیگر خبرها

  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • تبادل فرهنگ‌ها پیوست سفر‌های نوروزی قرار گیرد
  • آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ح/۱۴۰۲
  • افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در بازه زمانی اعتبار نرخنامه ممنوع است
  • همکاری غول های ژاپنی برای تولید خودروهای برقی (+عکس)
  • (عکس) روز دقیق فروش باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به بانک ملی واگذار می‌شود
  • اطلاعیه فرابورس ایران در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس
  • فهرست انیمیشن‌های شبکه تهران برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند