Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@11:44:53 GMT

آلبوم جدید خواننده معروف مجوز گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۱۶۴

به گزراش مهر، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار آلبوم «ابراهیم» به آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی موافقت کرد.

پیرو صحبت‌های چند روز گذشته علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر صدور مجوز ۵ قطعه از هفت قطعه آلبوم «ابراهیم» به آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی، این آلبوم به زودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند

به گزارش خبرنگار مهر،، سید امین مویدی اصفهانی شامگاه یکشنبه در جمع رؤسای انجمن‌های هنری استان مرکزی با اشاره به تاریخچه تشکیل انجمن‌های هنری، اظهار کرد: تمام دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است تا شعب استانی انجمن‌های هنری را ساماندهی کند.

وی افزود: با توجه به قوانین و اسناد بالادستی و به دلیل اینکه شعب استانی انجمن‌ها در گذشته دارای شخصیت حقوقی نبودند وزارت فرهنگ و ارشاد بنا دارد انجمن‌ها را در چارچوب قانون به یک شخصیت حقوقی تبدیل کند.

مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در این طرح تشکل‌های قبلی در استان‌ها تحت عنوان مؤسسات مستقل قانونی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و حذف نخواهند شد.

وی ادامه داد: بر مبنای قانون تأسیس مؤسسات، راه اندازی شعبه برای مؤسسات در شهرستان‌ها امکان پذیر نیست و با توجه به اینکه انجمن‌های هنری در قالب مجوز مؤسسات فعالیت می‌کنند باید با هم افزایی آنها طبق مصوبه ۵۲۰ به انجمن‌های فراگیر هنری در کل کشور تبدیل شوند.

مویدی تاکید کرد: مقرر است انجمن‌های هنری در قالب و قاعده قوانین و مقررات جاری کشور نهادینه کنیم تا با داشتن شخصیت حقوقی در ادامه فعالیت‌های خود به لحاظ قانونی دچار مشکل نشوند.

وی گفت: طبق اساسنامه‌ای که به صورت یک پارچه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان‌ها ابلاغ شده است.
مویدی اصفهانی گفت: همچنین مقرر است در ارکان انجمن‌های هنری هم نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر در هیأت امنا و هم به عنوان مجری در هیأت مدیره، به منظور افزایش همکاری، تبادل نظر و سیاست گذاری حضور داشته باشد.

مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: انجمن‌های هنری بازوان اجرایی و کارشناسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلقی می‌شوند که امیدواریم با همکاری و مشارکت آنها در جهت توسعه حوزه هنر کشور گام‌های موثرتری برداشته شود.

کد خبر 6084864

دیگر خبرها

  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • پشت پرده لغو کنسرت معین زد و آرمان گرشاسبی در بوشهر
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است