Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@19:28:38 GMT

ناواس از کورتوا چیزی کم ندارد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۲۹۱

ناواس از کورتوا چیزی کم ندارد+عکس

به گزارش وانانیوز، 

 تیبو کورتوا دروازه‌بان جدید رئال مادرید در این فصل راهی قهرمان اروپا شده است.

بر این اساس مقایسه‌ای میان کیلورناواس و تیبو کورتوا انجام شده است که نشان می‌دهد دروازه‌بان کاستاریکایی از این سنگربان بلژیکی چیزی کم ندارد.

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ 4 ماه پیش رسما اعلام کرد که از لیورپول خواهد رفت. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و می خواهد یک سال دور از مربیگری باشد. کسی که لیورپول را متحول کرد و به همه جام های مهم رساند، از فصل بعد دیگر روی نیمکت این تیم نخواهد بود و از هفته ها پیش تلاش مدیران برای پیدا کردن بهترین جانشین برای او شروع شده است.

ابتدا صحبت از گزینه هایی چون ژابی و دی زربی بود ولی حالا به نظر می رسد آرنه اسلوت شانس اول نشستن روی نیمکت قرمزها در فصل آینده است و مذاکراتی جدی بین طرفین شروع شده است. مربی هلندی باشگاه فاینورد که در دو سال اخیر توانسته این تیم را قهرمان لیگ و جام حذفی کند.

واکنش‌ها به این تصمیم مدیران لیورپول متفاوت بوده ولی فن دایک، کاپیتان قرمزها، از اسلوت حمایت کرد: «آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلندی است با سبک بازی تیم هایش و فلسفه ای که دارد، او می تواند مربی خوبی برای لیورپول باشد. اما طبق چیزی که خوانده ام و شنیده ام، هنوز چیزی قطعی نشده است و خواهیم دید. ما در فصل آینده روی آن تمرکز خواهیم کرد، هنوز خیلی فاصله داریم.»

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • فال ابجد امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده