Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسيما، رنجبران مديركل روابط عمومی و دكتر حسينی رييس مركز بهداشت و درمان سازمان صداوسيما به نمايندگی از رييس سازمان صدا وسيما به اتفاق سهرابی مديركل صدا وسيمای فارس صبح امروز در بيمارستان ابوعلی سينای شيراز از دو هنرمند پيشكسوت سيد ضيا الدين دری و يدالله صمدی كه برای درمان در اين بيمارستان بستری هستند ملاقات و از نزديك در جريان روند درمان آنان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دكتر حسينی رييس مركز بهداشت و درمان سازمان صدا وسيما در گفتگوی تخصصی با پزشكان معالج اين هنرمندان ضمن اطلاع از روند درمان از اهتمام رييس سازمان به پيگيری مباحث درمان و سلامت هنرمندان پيشكسوت خبرداد و افزود: اين مركز خود را موظف به پيگيری مسائل درمانی پيشكسوتان و هنرمندان می‌داند.

رنجبران مديركل روابط عمومی سازمان صداوسيما نيز در ديدار با خانواده آقايان دری و صمدی با اشاره به خدمات قابل توجه اين هنرمندان به هنر و فرهنگ اين مرزوبوم تصريح كرد: آثار تلويزيونی اثرگذار اين كارگردانان صاحب نام در ذهن مخاطبان ماندگار است و صداوسيما قدردان تلاش تحسين برانگيز بزرگان فرهنگ و رسانه اين مرز و بوم از جمله آقايان دری و صمدی است و ضمن دعا برای سلامتی آنها پيگير روند درمان آنها خواهيم بود و گزارشی از اين ملاقات را تقديم رييس سازمان صداوسيما خواهيم كرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان