Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@14:29:22 GMT

سلطانی‌مهر:‌ در ۲ بازی بعدی جبران می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۳۴۰

هافبک تیم فوتبال امید، گفت: برای شروع بازی‌ها تساوی نتیجه بدی نبود و در ۲ بازی بعدی این نتیجه را جبران می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلطانی‌مهر در پایان دیدار ایران و عربستان، گفت: خدا را شکر توانستیم در بازی اول به تساوی برسیم، نتیجه بدی نبود. در بازی با کره شمالی و میانمار این نتیجه را جبران می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ بازی باقیمانده و ان‌شاءالله به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا از این تساوی راضی است، خاطرنشان کرد: برای شروع بد نبود. یک مقدار بدشانس بودیم و ان‌شاءالله می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

* محمد مسلمی‌پور در مورد بازی امروز گفت: بازی خوبی بود.در ادامه رفته رفته بهتر شدیم و فشار زیادی به حریف آوردیم. در اواخر بازی را دستمان گرفتیم و توانستیم به تساوی برسیم.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم : کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!