Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@13:23:34 GMT

طرز تهیه تخم مرغ ماربلد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۴۳۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 480

مواد لازم:
خامه پرچرب 600 میلی لیتر
هفت خوشه ژلاتین
دو قاشق غذاخوری شکر
دو قاشق غذاخوری شکلات
شش عدد تخم مرغ
یک قاشق چای‌خوری وانیل
یک کاسه پر یخ

 

 

در یک سری ویدیو می‌خواهیم مدل سنتی و قدیمی آشپزی که به دوران عصر ویکتوریا بر می‌گردد را نشان دهیم. از نحوه پختن تا استفاده از لوازم و مواد که در دستورغذاهای آنها بکار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این ویدیو طرز تهیه تخم مرغ ماربلد که پر شده با خامه، وانیل و شکلات است را نشان می‌دهیم که می‌تواند به عنوان یک میان وعده یا صبحانه خورده شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ته چین آشپزی تخم مرغ ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۹۸۰ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات بهداشت محیطی انجام شده از پانزدهم اسفند تا هشتم فروردین گفت: در این مدت ۹۸۷ هزار و ۳۶۸ بازرسی انجام شده که در این بین حدود ۷۲۲ هزار و ۸۳۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۶۴ هزار و ۵۳۸ بازرسی از اماکن عمومی انجام شده است.

محسن فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات بهداشت محیطی انجام شده از تاریخ پانزدهم اسفند تا هشتم فروردین اظهار کرد: به طور کلی ۹۸۷ هزار و ۳۶۸ بازرسی در طول این مدت انجام شده است که در این بین حدود ۷۲۲ هزار و ۸۳۰ مورد مربوط به بازرسی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۶۴ هزار و ۵۳۸ مورد مربوط به بازرسی اماکن عمومی است.

وی با اشاره به انجام ۲۲ هزار و ۹۴۱ مورد بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی و ۲۴ هزار و ۱۳۲ مورد بازرسی از مراکز اقامتی افزود: در طول این مدت ۱۰۱ هزار و ۱۷۷ مورد اخطار کتبی صادر ۱۲ هزار و ۸۲۳ مورد به مراجع قضائی اعلام شده و ۳۱۲۳ مورد پلمب صورت گرفته است.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: در بازه زمانی مذکور حدود ۱۱ هزار و ۲۳۵ مورد نمونه‌برداری غذایی، ۵ هزار و ۹۲۳۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی و ۸۹۴ هزار و ۱۴۲ مورد سنجش پرتابل محیط و مواد غذایی انجام و ۹۷۱ هزار و ۴۷۳ کیلوگرم / لیتر مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

کد خبر 740081

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۹۸۰ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی
  • طرز تهیه کوکو مکزیکی
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • طرز تهیه کله کنجی شیرینی سنتی ایلام
  • راز‌هایی درباره کیک پنیری که تا بحال نشنیده‌اید
  • ۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت
  • معدوم سازی هشت و نیم تن موادغذایی فاسد در بندرعباس
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)