Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@21:58:21 GMT

بازتاب سخنان «نصرالله» در رسانه‌های صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۴۳۷

بازتاب سخنان «نصرالله» در رسانه‌های صهیونیستی

بیشتر سایت‌ها و صفحات وابسته به رژیم صهیونیستی در اینترنت بخش‌هایی از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ سی و سه روزه را انعکاس دادند و عبارت حزب الله قدرتمندتر از ارتش اسرائیل است در صدر اخبار رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفت.

بازتاب سخنان دبیرکل حزب الله در برخی از رسانه‌های صهیونیستی به شرح ذیل است

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی

-نصرالله در پیامی تهدید‌آمیز به اسرائیل، حزب الله قدرتمندتر از ارتش اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-نصرالله مدعی شد که اسرائیل از زمان شکستش در سال ۲۰۰۶ در برابر توان بازدارندگی مقاومت قرار گرفته است

پایگاه صهیونیستی والا

-نصرالله: حزب الله قوی‌تر از ارتش اسرائیل است.

شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل

-نصرالله در سخنانش بر اوضاع ایران متمرکز بود و بر قدرتمندی حزب الله در مقایسه با ارتش اسرائیل تاکید کرد.

-نصرالله به سیاست بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در سوریه اشاره کرد و گفت: نتانیاهو موفق نشد که ایران را که اساس نیروی محور مقاومت است از سوریه خارج کند.

-نصرالله اسرائیل را به اداره جنگ داخلی در سوریه با هدف قوی‌تر شدن و سیطره بر منطقه متهم کرد.

-نصرالله به مقایسه بین حزب الله و ارتش اسرائیل پرداخت و مدعی شد که این حزب قدرتمندتر از هر زمان گذشته و قوی‌تر از ارتش اسرائیل است.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی

-نصرالله در اظهاراتی تهدیدآمیز گفت که حزب الله قوی‌تر از ارتش اسرائیل است و ما به زودی پیروزی را در خاک سوریه جشن خواهیم گرفت.

-نصرالله مدعی شد که اسرائیل از زمان شکست در سال ۲۰۰۶ میلادی در برابر توان بازدارندگی مقاومت قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن نصرالله دبیرکل حزب الله رسانه های صهیونیستی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد

شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی که از سیاست‌ها و برنامه‌های نتانیاهو حمایت بی چون و چرا دارد، ادعا کرد بعد از آن که ظرف 8 ساعت ارتش اسرائیل گذرگاه رفح را به تسخیر خود در آورد است.

هلیل پیتون روزین خبرنگار نظامی این رسانه افزود: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه و دقیقا دقایقی بعد از آن که حماس آمادگی خود را برای دستیابی به توافق با اسرائیل اعلام نمود، وارد گذرگاه رفح شد و با وجود آن که پیش بینی می‌شد این عملیات دست کم 2 دروز به طول بیانجامد اما عملیات مذکور حدود 8 ساعت به طول انجامید.

براساس ادعای این رسانه صهیونیستی، به محض ورود ارتش اسرائیل به بخش (فلسطینی) گذرگاه رفح افراد مسلح حماس منطقه را تخلیه کردند در حالی که در حین انجام این عملیات آتش شدید از هوا و زمین به سوی این مناطق انجام می‌گرفت.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیست هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی را بعد از کنترل گذرگاه پایش منطقه برای مشخص کردن زیر ساخت‌های نظامی که حماس آن را در زیر زمین ایجاد کرده اعلام خبر داد یگان‌های میدانی خود را برای پیشرفت مجدد در این منطقه طی روزهای آینده آماده می‌کنند.

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادندحمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بودحماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس استهشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد