Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با اشاره به اینکه در پروژه تخریب جمهوری اسلامی هیچ فردی از نظر تهمت و افترا در امان نیست گفت: ارتباط مسئولان با مردم باید با زبان نو و بدیع و زبان هنر همراه باشد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمود زمانی قمی امشب در ستاد گرامیداشت هفته دولت که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه می‌شود هفته دولت و مردم را با عید بزرگ غدیر پیوند داد و ارتباط با مردم را در جشن‌ها برقرار کرد اظهار داشت: امروزه از کم شدن اعتماد بین قشرهای مختلف مردم و مسئولان رنج می‌بریم و نیازمند زنده کردن امید به آینده در مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد گفت: با بیان اینکه امروزه سطح مطالبات تغییر کرده است و عصر ارتباطات نوع برخورد مردم با مسئولان را تغییر داده است اضافه کرد: هفته دولت و مردم فضایی را ایجاد می‌کند که با مردم ارتباط بگیریم و زبانی را انتخاب کنیم که اثرگذاری بیشتری را در مردم داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید نوع و حوزه‌های ارتباطی خود را با مردم وسیع تر کنیم خاطرنشان کرد: در ارتباط با دیگران نباید گفتمانمان خسته کننده، تکراری و ضعیف باشد و اینکه در ارتباط برقرار کردن با دیگران باید از روش‌های بدیع و نو و زبان هنر استفاده کنیم.

زمانی قمی با اشاره به اینکه جریانی در خارج از کشور تصمیم گرفته که حیات انقلاب و نهضت را دچار مخاطره کند تصریح کرد: آنها علناً هم این مسائل را بیان می‌کنند و دنبال این هستند که تمام مسئولان جمهوری اسلامی از گذشته تا کنون دزد و فاسد جلوه دهند.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه انسان‌های سالم بسیاری در بین مدیران کشور وجود دارند عنوان کرد: چیزی که بعد از مرگ از انسان باقی می‌ماند اخلاق است و ما نیز به عنوان یک فرد مسلمان نباید به هر حرفی که زده می‌شود، حدس و گمان بد داشته باشیم بلکه نیاز است که اگر چیزی را شنیدم تحقیق کنیم و سپس نسبت به آن به یقین برسیم.

وی اظهار داشت: در پروژه تخریب جمهوری اسلامی که از سال‌ها پیش تا کنون در کشور رخ داده، هیچ فردی در امان نیست و از تهمت و دروغ بستن به هیچ کسی رحم نمی‌کنند اما چیزی که لازم است این است که مسئولان جمهوری اسلامی باید راحت و روان با مردم ارتباط برقرار کنند.

زمانی قمی در پایان یادآور شد: دشمنان انقلاب و اسلام از سال‌های گذشته دنبال تخریب مسئولان و جمهوری اسلامی بودند و امروزه هم با توجه به فضاهای پیشرفته‌ای که در اختیار دارند از آن طرف مرزها با شدت بیشتری این توطئه‌های شوم خود را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است