Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ، حبیب الله سالارزهی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی سیستان وبلوچستان گفت: کلیه متقاضیان ثبت نام شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی مهر ماه سال ۹۷ می‌توانند برای ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org اقدام کنند.

وی با اشاره به این مطلب که کار ثبت نام از متقاضیان تا ۲۸ مرداد ادامه دارد، افزود: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

سالارزهی تصریح کرد: مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان، برای تهیه کارت اعتباری از جمله شرایط ثبت نام است.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی سال ۹۷ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

سالارزهی گفت:دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل می‌باشند. اما چنانچه داوطلبی احتمال می‌دهد که تا پایان شهریور ماه سال جاری (۱۳۹۷) موفق به اخذ مدرک دیپلم نمی‌شود، موکداً توصیه می‌شود ثبت‌نام ننماید؛ بنابراین چنانچه داوطلبی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته گردد، ولی تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی ایشان ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

انتهای پیام/ع

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی سیستان وبلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شلالوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه اشتغال پویا، با محوریت ظرفیت سازی برای اشتغال مددجویان، اقدامات حمایتی مناسبی برای زندانیان ندامتگاه خورین ورامین و خانواده‌های آنان صورت گرفته است.

شلالوند افزود: آموزش مهارت‌های شغلی و حرفه‌آموزی در ندامتگاه خورین ورامین امروز با جدیت دنبال می‌شود تا به عنوان یک راهکار مناسب، زمینه اشتغال زندانیان به ویژه پس از آزادی فراهم شود.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین با اشاره به موضوع مهم اشتغال برای مددجویان اظهار داشت: ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه ورامین در فضای زندان با آموزش‌های مناسب هم اکنون مشغول به کار هستند.

وی همچنین افزود: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی و اشتغال، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزش در دستور کار قرار دارد.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین ادامه داد: از ابتدا سال جاری، ۲۵۰ زندانی در دوره‌های حرفه‌آموزی ثبت نام کردند، تا علاوه بر آموزش، مدرک حرفه‌آموزی از سازمان فنی‌حرفه‌ای دریافت کنند.

وی گفت: در سال گذشته تعداد ۹۰۳ زندانی پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون، موفق به کسب گواهینامه فنی حرفه ای شده اند.

گفتنی است به همت مسئولین ندامتگاه خورین شهرستان ورامین در حال حاضر، تعداد ۶۷۰ مددجو به صورت نشسته و ۹۵ نفر در کارگاه‌های این ندامتگاه مشغول به کار هستند.

کد خبر 6088194

دیگر خبرها

  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده