Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:56:31 GMT

درخشش بازیکنان تراکتورسازی در تیم ملی امید ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۶۱۲

درخشش بازیکنان تراکتورسازی در تیم ملی امید ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی امید ایران، عصر امروز در مرحله گروهی بازی های آسیایی در برابر تیم زیر ۲۳ سال عربستان قرار گرفت که در پایان به نتیجه صفر بر صفر رضایت داد.

محمدرضا آزادی و محمد مسلمی پور بازیکنان تراکتورسازی تبریز، در این دیدار به میدان رفتند که مسلمی پور ۹۰ دقیقه و آزادی ۷۷ دقیقه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی پور در این دیدار خوش درخشید به طوری که ۳ بار دروازه ایران را از فروپاشی نجات داد، مدافع تیم امید ایران روز درخشانی مقابل مهاجمان سرعتی و تکنیکی عربستان داشت و اگر در این مسابقه نبود، شاگردان کرانچار با شکست زمین بازی را ترک می‌کردند؛ مسلمی ‌پور در نیمه اول ۲ بار و در نیمه دوم یک بار توپ‌ هایی که در آستانه ورود به دروازه بود را دفع کرد و اجازه نداد گلی برای سعودی‌ ها ثبت شود؛ او با نمایش خوب در خط دفاعی و حضور به موقع در حملات، بهترین بازیکن زمین بود.

مسلمی‌پور در دقیقه ۸۲ نیز پرتاب اوت رزاق‌ پور را با ضربه سر و در ادامه با شوت پای چپ محکم زد که محمد الربیعی واکنش به موقعی داشت و مانع گلزنی او شد.

همچنین در دقیقه ۵۱ پاس محمدرضا آزادی و شوت روی پای روستایی در داخل محوطه جریمه به مدافعان عربستان برخورد کرد و دور شد.

کد خبر 4375950

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی تیم ملی امید فوتبال مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • ببینید | لحظه کتک‌کاری امید عالیشاه با دابو در دقیقه ۸۲
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه