Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:16:56 GMT

بیکاری جوانان جزیره خارگ زیبنده نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۶۱۵

بیکاری جوانان جزیره خارگ زیبنده نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و رفع موانع مشکلات پروژه‌های عمرانی جزیره خارگ اظهار داشت: حضور ما در جزیره خارگ برای رفع مشکلات اهالی شریف جزیره خارگ است.

وی اضافه کرد: تلاش مسئولان در زمینه رفع مشکلات مردم باید دیده شود؛ شرکت پایانه‌های نفتی بیش از انتظار ما در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامتی صورت داده است که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ٣٠ نطق در مجلس داشتم که در تمامی صحبت‌های خودم بحث اشتغال بومیان جزیره خارگ مطرح کرده‌ام.

پیگیری طرح جامع جزیره خارگ

وی تصریح کرد: شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که در جزیره خارگ مشکل بیکاری داشته باشیم، مشکل بیکاری جوانان این جزیره در خارگ حل خواهد شد، وظیفه ما نظارت است.

خدری بیان کرد: ما برای اسناد منازل و املاک بومیان جزیره خارگ وزیر کشور را به خارگ دعوت کرده‌ایم، موضوعات و مسائل سند بومیان جزیره خارگ در چندین جلسه با وزیر و معاونین وی مطرح شده است، این موضوع در شورای امنیت ملی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به طرح جامع جزیره خارگ افزود: روزی نیست که من برای طرح جامع خارگ به نماینده مستقیم پیگیری این طرح در سطح وزارت پیگیری نکنم و این موضوع یک خواسته به حق است.

کد خبر 4376009

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان با بیان اینکه تعهداشتغال سال ۱۴۰۲شهرستان یکهزار و ۸۳۹ نفر بوده که تا پایان سال به دو هزار و ۱۶۳ رسیده است گفت: درصد نهایی عملکرد ثبت در سامانه رصد اشتغال کشور به عدد۱۱۷.۶۲رسیده است.


وحید نقوی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان گفت: تعداد بیمه شدگان از هفت هزار و ۴۹۳، در اسفند ۱۴۰۱ به هشت هزار و۱۳۸ نفر در اسفند ۱۴۰۲ افزایش یافته و مقرری بگیران بیمه بیکاری از ۸۲ نفر سال ۱۴۰۱ به ۶۱ نفر کاهش یافته است.


وی با بیان اینکه هزار و ۴۷۳ کارگاه در این شهرستان فعال است گفت: از این تعداد ۲۰واحد بیش از ۵۰ نفر شاغل دارند.

دیگر خبرها

  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند