Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@04:47:54 GMT

درخواست سرمربی استقلال از داور بازی فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۷۴۸

درخواست سرمربی استقلال از داور بازی فردا

 سرمربی استقلال از مسوولان برگزاری مسابقه فردا برابر پارس خواست که در حین بازی وقت استراحت برای بازیکنان دو تیم در نظر بگیرند.

به گزارش صدای ایران به نقل از ورزش 3، وینفرد شفر در این باره گفت: سلامت بازیکنان مهم است. امیدوارم داور فردا پس از گذشت 20 تا 25 دقیقه، بازی را نگه دارد تا بازیکنان آب بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع برای سلامتی‌شان مهم است. من در زمین بازی نمی‌کنم، مسئولان برگزاری مسابقه در زمین بازی نمی‌کنند. بازیکنان هستند که بازی می‌کنند و برای سلامتی‌شان خوب است که داور بازی نگه داشته و آنها آب بخورند.
با این شرایط باید دید آیا ناظران بازی با درخواست شفر موافقت می کنند یا نه چراکه گفته می شود در ساعت برگزاری بازی دمای هوا تا 45 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شفر استقلال پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی مربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی برابر سپاهان گفت: همیشه برای اینکه یک روند خوب را بتوانیم حفظ کنیم، کار بسیار سختی داریم. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم، کار می‌کنیم و بازیکنان ما نیز خیلی با انگیزه هستند. خوشبختانه آنها کاملا در اختیار کادر فنی هستند.

او ادامه داد: من می‌دانم که فردا بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم و به خودمان ایمان داریم، به تک تک بازیکنان اعتماد داریم و مطمئنم که فردا یک بازی خیلی خوبی از آب در خواهد آمد و می‌توانیم کیفیت فوتبالمان را به همه نشان بدهیم.

صادقی در خصوص اینکه آیا به مانند بازی با تراکتور، ضعف‌های سپاهان نیز توسط ذوب آهن شناسایی شده است یا خیر، پاسخ داد: ما برای تک تک مسابقات مان برنامه داریم و کار تحلیل و بررسی را انجام می‌دهیم. به نظر من، در آن ۴ الی ۵ هفته‌ای که نتوانستیم نتایج مناسب کسب کنیم، فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم. ما موقعیت‌های گل زیادی را به روی دروازه حریفان ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز تیم ما انسجام بهتری داشت و توانستیم برنده بازی باشیم ولی کیفیت فوتبال ما در نیم فصل دوم حتی از نیم فصل اول ما نیز بهتر بود اما در بخش نتیجه‌گیری نتوانستیم خوب عمل کنیم. یعنی یک جاهایی در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم و یا موقعیت‌های خیلی ساده‌ای را حریفان وارد دروازه ما می‌کردند. برای بازی فردا نیز تحلیل و بررسی خوبی را روی تیم سپاهان انجام داده‌ایم و آماده هستیم تا یک فوتبال خوبی را ارائه داده و برنده مسابقه شویم.

مربی ذوب آهن در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم. البته چهار بازیکن ما از قبل دچار مصدومیت شدید شدند ولی سایر بازیکنان ما کاملاً آماده هستند و شرایط خوبی دارند. امیدوارم که دیدار فردا مسابقه خوبی باشد.

صادقی در پایان و در خصوص اینکه آیا ذوب آهن از هوادارانش برای حضور در استادیوم و تماشای مسابقه فردا دعوت به عمل می‌آورد یا نه، گفت: قطعاً. ما این بازی را در استادیوم خودمان برگزار نمی‌کنیم و بیشتر سکوهای آن در اختیار تیم سپاهان است و قطعاً هواداران ما نیز به استادیوم خواهند آمد. ما بیشتر از هر چیزی دوست داریم که فوتبال خوب و با کیفیت را ارائه بدهیم و هر کسی که برای تماشای این مسابقه می‌آید، از دیدن بازی لذت ببرد. هواداران ما نیز همیشه سعی می‌کنند در کنارمان باشند. درست است که در این بازی مهمان هستیم ولی این دیدار در شهر خودمان برگزار می‌شود و هواداران ذوب آهن نیز حتماً به استادیوم می‌آیند و در کنار ما خواهند بود.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد