Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسائل روزمره ما حاکی از فشار سنگینی است که معیشت مردم را مختل کرده و مردم را آزار می‌دهد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدحسین صفار هرندی در مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم رضا کارگربرزی اولین شهید مدافع حرم استان البرز که عصر امروز در مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد برگزار شد، اظهار داشت: مسائل روزمره ما حاکی از فشار سنگینی است که معیشت مردم را مختل کرده و مردم را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیان رهبری معظم در سخنرانی‌هایشان این است که در حال حاضر مردم در حال سختی کشیدن و رنج کشیدن هستند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید از اهلش در قیامت شفاعت می‌کند، عنوان کرد: تهدیدها و تطمیع‌ها برای شهدا در راهی که انتخاب کرده بودند اثر نداشت و نتوانستند با چرب و شیرین دنیا آنها را از این موضع منحرف کنند.

صفارهرندی با بیان اینکه بشر از حزن و خوف از ابتدای خلقت رنج می‌برده است،گفت: شهدا به انسان‌هایی که بندگی خالص را تجربه نکرده‌اند پیام می‌دهند که تا پای حق بایستید و از آن دفاع کنید و باید قبول کنید که خداست که همه کاره است و غیر او هیچ کس نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم ما آبدیده شده‌اند و توانمندی‌های زیادی در جنگ تحمیلی به دست آورده‌اند،گفت: دشمن با محاسباتی که انجام داده  به این نتیجه رسیده که جنگ با ایران به صرفه نیست و این موضوع جزء نگاه  قشری از جامعه است که نکند در کشور جنگ شود.

وی با بیان اینکه جنگ فرسودگی، نابودی امکانات و تلفات انسانی دارد،گفت: برای تحقق این موضوع باید به مسیری اقتدا کنیم که شهدا این مسیر را باز کردند و راهش مقاومت بر سر حرف حق است.

صفارهرندی با بیان اینکه این موضع با موضع برخی افراد که می‌گویند برای اینکه جنگ نشود باید در مقابل دشمن تسلیم شد متفاوت است،متذکر شد: اگر دست خود را به علامت تسلیم در مقابل این غول دراز کنیم این غول دلش نمی‌سوزد و فشارهای وارده را موثر دانسته و فشار را بیشتر می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه منافقین در حال حاضر به خائنین تبدیل شده‌اند که پول می‌گیرند و مملکت‌فروشی می‌کنند،گفت: منافقین پول می‌گیرند و نقاط حساس کشور را به دشمن اطلاع می‌دهند.

وی با بیان اینکه کسانی که در مجاورت ما از جنگ خوف داشتند بعد از مقاومت ایران در مقابل استکبار ترس‌شان فروریخت، عنوان کرد: وقتی کشوری مانند سوریه به این نتیجه رسید که باید لباس مقاومت به تن کند و در مقابل اینها مقاومت کند این کار را انجام داد.

وی با بیان اینکه شهیدان مانند کارگر برزی و جوانمردانی از ایران، عراق، افغانستان و پاکستان در جنگ همه جانبه سوریه که شبیه جنگ احزاب بود فرمول مقاومت و ایستادگی را به نیروهای سوری آموزش دادند،گفت: در مقابل پول جریان خبیث عربستان در کنار حمایت‌های سیاسی و تکنولوژی غرب و آمریکا و حمایت‌های منطقه‌ای سگ زنجیری آمریکا  یعنی اسرائیل باید ظرفیت جامعی به کار گرفته می‌شد و به همین دلیل لشکرهای متعدد فاطمیون، زینبیون و حیدریون تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بین‌الملل اسلام ناب در این روزها متجلی شد،گفت: بخش وسیعی از جنایات و شرارت‌های داعش در منطقه کم شده و این موضوع دستاورد کمی نیست و وعده خداوند متعال است.

صفار هرندی با بیان اینکه شهدا از دست نرفته‌اند بلکه به دست آمده‌اند،عنوان کرد: شهدا همیشه در مظان تذکر و توجه ما هستند و شهدای گمنام از شهدای نامدار ما نامدارتر هستند و شادمانی الهی در وجود شهدا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند که تعرض و دست‌اندازی آمریکا به برخی از کشورها از سر آرامش و خیال آسوده است،گفت: 30 سال پیش آمریکا یک دلار بدهی نداشته و امروز 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد یعنی مبلغ بیشتر از تولید ناخالص کشور و از این موضوع محزون و ناراحت است.

صفارهرندی با بیان اینکه براساس مطالب موجود در کتاب آمریکای جهان سومی زوال امپراتوری آمریکا نزدیک و در حال فروریختن  است، گفت: باطن این مطالب این است که آمریکا از قدرت اول جهان در حال سقوط کردن است و امروز آمریکا سراسر حزن و‌ خوف است.

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه هم از دست‌داده‌های فراوانی دارد،گفت: امروز کسانی در معرض به دست گرفتن مسئولیت کشور عراق هستند که اینها بسیجی‌های طرفدار تفکر حضرت امام خمینی(ع) هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکل آمریکا این است که مناطقی که در دست داشته را از دست داده است، عنوان کرد: جنایت کثیفی که در مورد مردم الحدیده یمن مرتکب شدند نشان از عصبانیت عربستان خبیث و هم‌پیمانان آن است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر در حال وارد کردن فشار به ترکیه است که متحدشان است، افزود: علی‌رغم همه خوش رقصی‌های ترکیه برخورد آمریکا با این کشور چگونه است و آن وقت برخی توقع دارند که آمریکا برای کشور رونق بیاورد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ملی را نادیده گرفتن و دلخوش کردن به ظرفیت‌های آن طرف نتیجه‌اش همین است،گفت: سرمایه‌دار سالمی که سرمایه خود را برای خدمت به مردم صرف می‌کند مورد بی‌مهری قرار گرفته و منصرف می‌شود.

صفارهرندی با بیان اینکه شرایط باید اصلاح شود و تاکید رهبر معظم انقلاب هم این بود، ادامه داد: امروز موعد تحکیم بیعت خود را با شهدا قرار دهیم و در بخش دفاعی چون محکم ایستاده‌ایم میوه داده و موفق شدیم.

انتهای پیام/ش

R41451/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد

فاطمی استاندار یزد در نشست با جمعی از پزشکان استان یزد با اشاره به اینکه شورای سلامت در استان باید مسئله محور برگزار شود، گفت: شورای سلامت استان با حضور پزشکان و متخصصان این حوزه برگزار و محوریت کار، سند جامع سلامت استان باشد و موضوعات اساسی در شورا مطرح شود.

وی در رابطه با مسائل رفاهی وپرداخت کارانه کارکنان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی یزد، عنوان کرد: راهکار‌هایی دراین خصوص اندیشیده شد که این موارد را در سطح ملی دنبال خواهیم کرد. 

وی در مورد برخی مسائل مانند بیمه تامین اجتماعی و نظام ارجاع خانواده هم، افزود: این موارد را با مدیران مربوط در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: حمایت خیران در این حوزه مورد تاکید است و مقرر شد از ظرفیت حوزه معادن، برای اجرای طرح‌های عمرانی و حمایت از کادر سلامت در استان یزد استفاده شود.

 در این نشست پزشکان استان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل بهداشت، درمان و آموزش استان پرداختند.

 ارتقای سواد سلامت استان، تهدید‌های سلامت در استان، توجه ویژه به گردشگری سلامت، استفاده از ظرفیت نخبگان برای تصمیم گیری‌ها در استان، تجهیز برخی مراکز درمانی در استان و بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز، اجرایی شدن برنامه‌های جامع برای پیشگیری از بیماری ها، اهمیت احداث بیمارستان جامع اطفال و ایجاد مرکز تحقیقات سرطان در یزد و توجه بیش از پیش به نیروی انسانی و متخصص از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد