Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ارتش سوريه مواضع و خطوط امداد رساني گروه هاي تروريستي را در نوار جنوب شرقي استان «ادلب» زير آتش سنگين قرار داد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ ارتش سوريه مواضع تروريست هاي تحريرالشام (جبهه‌النصره) و گروههاي مرتبط به آن را در شهرک هاي «سرجه» و «ام رجيم» در حومه جنوب شرقي «ادلب» مورد حملات موشکي و توپخانه اي قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان و شهر ادلب هم مرز با ترکيه بعد از خروج ساکنان شهرک هاي «فوعه و کفريا» اکنون در اشغال تروريست ها است و ارتش سوريه عمليات مبارزه با تروريست ها را در اين استان آغاز کرده است.
«فوعه» و «کفريا»، از قلب «ادلب» تا قلب تپنده مقاومت
«سرگئي لاوروف» وزير خارجه روسيه درباره عمليات ارتش سوريه در شمال اين کشور گفته بود، نبايد درباره ورود ارتش سوريه به استان اِدلِب، صحبت کرد، چرا که اين ارتش در خاک خودش قرار دارد و بر اساس قطعنامه 2254 شوراي امنيت سازمان ملل متحد، از آن در برابر تروريست‌ها دفاع مي‌کند.
خبر ديگر اينکه، گروه موسوم به ديده بان سوري از تقويت تجهيزات ائتلاف بين المللي به سرکردگي آمريکا در شرق رود فرات خبر داد و اعلام کرد: بيش از 250 محموله سلاح، ادوات، نفربر و خودروهاي زرهي به مناطق تحت سيطره گروه موسوم به نيروهاي دموکراتيک سوريه (قسد) QSD وارد شده و رهسپار پايگاه هاي نظامي آمريکا در مناطق شرق رود فرات شده است.
آمريکا و همپيمانانش از سال 2014 با تشکيل ائتلافي به بهانه مبارزه با گروه تروريستي داعش، تاکنون بسياري از شهروندان بي‌گناه را در عراق و سوريه به خاک و خون کشيده اند.
138/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: طبق ابلاغیه پلیس راه فراجا، محور کندوان امروز از ساعت ۱۰ صبح از بالای طویر به سمت تهران و کرج مسدود می شود.

وی افزود: همچنین طبق این ابلاغیه مسیر برگشت و بالعکس به سمت شمال یکطرفه می شود.

طبق اعلام مرکز مدیریت راهداری مازندران، در حال حاضر در محور کندوان محدوده تونل البرز تا سیاه بیشه ترافیک سنگین و در مابقی مسیرها ترافیک به صورت عادی و روان جریان دارد.

کد خبر 6093557

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب