Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@06:29:08 GMT

واکنش علی کریمی به احتمال انحلال فدراسیون

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۹۰۵

خرداد: علی کریمی اسطوره فوتبال ایران که از مخالفین و منتقدین جدی فدراسیون فوتبال و مدیریت آن است، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود بار دیگر به فدراسیون فوتبال حمله و از آن انتقاد کرده است. برچسب ها: علی کریمی ، فدراسیون فوتبال ، اینستاگرام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی کریمی فدراسیون فوتبال اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنشی مضحک مدعی شده که از گزارش‌ها در مورد تحریم یکی از گردان‌هایش بی اطلاع است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش‌ها در مورد احتمال تحریم یکی از گردان‌های ارتش توسط آمریکا مدعی شد که از گزارش‌ها در مورد اینکه آمریکا قصد تحریم گردان «نتسح یهودا» را دارد، بی اطلاع است.

واکنش مضحک ارتش رژیم در حالی است که بنیامین نتانیاهو شنبه شب در پاسخ به این گزارش بیان کرد:ن باید ارتش اسرائیل تحریم شود و با همه ابزارها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد.

گردان نتسح یهودا که بر اساس گزارش اکسیوس، آمریکا می‌خواهد آن را تحریم کند، در حوادث خشونت آمیز و بحث برانگیز در کرانه باختری دخیل بوده است.

شورای حقوق بشر خواستار تحریم تسلیحاتی اسرائیل شد

روز شنبه تارنمای اکسیوس گزارش داد که در یک اقدام بی‌سابقه دولت بایدن تحریم‌ها علیه گردان نامبرده را برای نقض حقوق فلسطینی‌ها در کرانه‌باختری اعلام خواهد کرد.

این گردان که بخشی از تیپ کفیر است و به طور عمده نیروهای آن یهودیان اولترا ارتدوکس هستند، در حال حاضر به غزه اعزام شدند.

پیشتر گردان نتسح یهودا به طور دائمی در کرانه باختری مستقر بود که اقدام‌های آنها از جمله منجر به جان باختن یک پیرمرد 78 ساله فلسطینی- آمریکایی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها
  • معنای آنچه بین ایران و اسرائیل گذشت!