Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مسابقات والیبال امید دسته سه دختران کشور به میزبانی شاهرود عصر چهارشنبه به کار خود پایان داد، ابراز داشت: در این مسابقات تیم یزد با نتیجه سه بر دو به مقام نخست رسید و سمنان در جایگاه دوم ایستاد و کردستان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی بابیان اینکه کاپ اخلاق به استان هرمزگان رسید، افزود: در این مسابقات هشت تیم از استان‌های ایلام، هرمزگان، یزد، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کردستان و قم حضور داشتند که در دو گروه به‌صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند و درنهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه قضاوت این مسابقات را  ۱۲ داور از استان بر عهده داشتند، ابراز داشت: چهار داور از خارج استان و یک داور بین‌المللی از اصفهان نیز در این مسابقات حضور داشتند.

محمدی بابیان اینکه حضور تیم‌های مطرح در شهرستان ظرفیت خوبی برای ایجاد انگیزه در بین جوانان است، اضافه کرد: در تلاشیم تا میزبانی مسابقات کشوری بیشتری را در سطح شهرستان برگزار کنیم تا از این طریق گرایش جوانان به سمت ورزش قهرمانی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات ۱۹ مردادماه به میزبانی شاهرود آغاز و امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

کد خبر 4376013

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید محمدی والیبال ورزش و جوانان استان سمنان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد