Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:00:34 GMT

رامسر دچار ناهماهنگی در حوزه سواحل است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۷۳۸۵

رامسر دچار ناهماهنگی در حوزه سواحل است

محمد اسلامی  استاندار مازندران در حاشیه بازدید از مناطق روستایی و گردشگری شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  گفت: بهسازی راه‌های حوزه روستایی و آزادسازی سواحل دریا به منظور جذب سرمایه گذاران از سوی مسئولان منطقه لازم و ضروری است.

وی افزود: برای حل برخی مشکلات این منطقه امروز به همراه تنی چند از مدیران استانی بازدید‌هایی در منطقه انجام دادیم تا بتوانیم در جهت حل مشکلات برنامه ریزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه مدیران کل مربوطه در طرح های زیرساختی و راه‌ها در این بازدید‌ها حضور داشتند، افزود: راه‌های مواصلاتی در این مناطق بسیار مهم هستند و همچنین نیازمند بهسازی، مرمت و اصلاح که با توجه به برآورد‌های صورت گرفته و مناقصات برگزار شده، روند انتخاب پیمانکاران نیز در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه رامسر دچار ناهماهنگی در حوزه ساحلی است، گفت: در بخش ساحلی باید با توجه به نقشه کاداستر که توسط منابع طبیعی تهیه شده پیگیری و آزاد سازی سواحل و جذب سرمایه گذار توسط فرمانداری شهرستان رامسر انجام شود.

اسلامی در خصوص بازدید از بافت تاریخی قلعه مارکوه در منطقه کتالم از توابع شهرستان رامسر ،گفت: این بنا یک ظرفیت گردشگری خوبی است و باید کاستی‌های آن برطرف شود.

وی با اشاره به توسعه قابلیت‌های این بافت تاریخی افزود: می‌توان با همکاری میراث فرهنگی کیفیت بهره برداری این منطقه را افزایش داد تا گردشگر در ساعات بیشتری از شبانه روز از این ظرفیت گردشگری بهره‌مند شود تا شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/آ

رونق گردشگری در  رامسر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بخشدار اشکنان گفت: امروز پنجشنبه با اطلاع رسانی دهیاری و شورای اسلامی روستای لاورخشت مبنی بر آتش سوزی در نخیلات منطقه گردشگری تنگ خور در روستای لاور خشت بخش اشکنان شهرستان لامرد، ۲ گروه از آتش نشانی شهرداری اشکنان و منطقه ویژه انرژی بر لامرد به محل حادثه اعزام شدند.
امین علیمرادپور افزود: در این حادثه ، ۲۰۰ اصله نخل طعمه حریق  و به بخشی از درختان و درختچه‌های جنگلی این منطقه گردشگری آسیب جدی وارد شد.
وی بیان کرد: بر اساس تحقیات میدانی و صحبت‌های ساکنان این منطقه  علت آتش سوزی در مرحله  نخست،  سهل انگاری نیروی انسانی عامل آتش سوزی اعلام شد که عمدی یا سهوی بودن آن در دست بررسی است.

بخشدار اشکنان با توصیه به شهروندان گفت: در صورت وقوع چنین حوادثی به ستاد مدیریت بحران یا آتش نشانی اطلاع رسانی کنند.
روستای لاورخشت و منطقه گردشگری تنگ خور در ۲۰ کیلومتری مرکز بخش اشکنان واقع شده است.
بخش اشکنان در ۳۵ کیلومتری شهرستان لامرد قرار دارد و لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از فارس و ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر