Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سيروس رضايي، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام اين خبر، اظهار کرد: علاقمندان مي‌توانند در مقطع کارداني در رشته‌هاي کارداني حرفه‌اي امور بورس، کارداني حرفه‌اي حقوق گرايش ثبتي، کارداني حرفه‌اي حقوق-خدمات قضايي، کارداني فني شبکه‌هاي کامپيوتري، کارداني فني فناوري اطلاعات-اينترنت و شبکه‌هاي گسترده و کارداني فني نرم‌افزار-برنامه‌سازي کامپيوتري ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست جهاد دانشگاهي استان گفت: معافيت تحصيلي، حضور اساتيد مجرب، پايين بودن مبلغ شهريه، برخورداري از وام شهريه، فضاهاي مجهز و مناسب آموزشي، کارآفريني و اشتغال‌زايي، امکان تحصيل و اشتغال به صورت همزمان و امکان ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر در تمامي دانشگاه‌ها، از مزاياي ثبت نام در اين مرکز است.
رضایی خاطرنشان کرد: علاقمندان براي ثبت نام مي‌توانند بهمرکز علمي کاربردي جهاد دانشگاهي واقع در ميرآباد شرقي، نبش ميدان جهاد دانشگاهي مراجعه و يا از طريق سايت سازمان سنجش کشور ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است، متقاضيان محترم مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 33380656 و يا 33380669 تماس حاصل کنند. 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا جهاد دانشگاهی چهارمحال ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار