Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - توپ جدید لیگ قهرمانان طرحی متفاوت و خارج از عرف دارد.

به گزارش وبسایت نود، در فاصله چند هفته تا شروع دور گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، آدیداس از توپ جدید این مسابقات رونمایی کرده است. آدیداس برای توپ این فصل، طرحی جدید را رونمایی کرده که متفاوت با سال های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ اصلی توپ آبی است و در عوض ستاره های معروف یوفا برای این تورنمنت، به رنگ سفید در آمده اند که یک ساختارشکنی به حساب می آید.

 

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی لیگ قهرمانان اروپا آدیداس توپ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم

آیین رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به میزبانی هیئت خادم الرضا و در حسینیه بنی فاطمه برگزار شد.

این اثر به نویسندگی محدثه سادات طباطبایی مجموعه دعا‌ها و زیارات را برای قشرکودک و نوجوان به زبان ساده و کودکانه آورده است. کتاب «کبوترانه تا خدا» به همت انتشارات کتابک در ۱۷۶ صفحه منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • تاریخ رونمایی iOS 18 و هوش مصنوعی اپل به‌صورت رسمی اعلام شد!
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم