Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:55:44 GMT

زائر ۸۱ساله خانه خدا در فرودگاه درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۸۲۱۴

زائر ۸۱ساله خانه خدا در فرودگاه درگذشت

زائر ۸۱ ساله گلستانی که در حال اعزام به مکه مکرمه بود، به دلیل ایست قلبی به بیمارستان منتقل شد اما جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، زائر ۸۱ ساله گلستانی که پیش از ظهر امروز در فرودگاه گرگان در حال اعزام به مکه مکرمه بود، به دلیل ایست قلبی به بیمارستان منتقل شد اما جان خود را از دست داد.

وی از زائران کاروان اعزامی به حج تمتع به شماره ۳۸۰۵۹ به نام «آناقلی عطا خواجه» متولد سال ۱۳۱۶بود و در سالن ترانزیت خارجی فرودگاه بین‌المللی گرگان دچار ایست قلبی شد و پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی توسط تیم اورژانس فرودگاه با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد که متاسفانه در بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زائر فرودگاه مرگ و مير مکه مکرمه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره مفرده، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پرواز‌های "هما" از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پرواز‌های اعزام زائران حج عمره از ۳ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا روز ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران