Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@04:59:41 GMT

دختر جوانی در بوکان خود را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۸۳۴۰

دختر جوانی در بوکان خود را به آتش کشید

به گزارش رکنا، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۲۸ صبح امروز (چهارشنبه) پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که در منزلی در جوار فلکه فلسطین، دختر جوانی خود را به آتش کشیده است که بلافاصله نیرو‌های ایستگاه ۴ اندیشه به محل اعزام که در زمان ۳ دقیقه توانستند خود را به محل حادثه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حادثه فوق؛ اقدام خود سوزی دختر حدودا ۲۰ ساله‌ای بود که پس از مشاجره با مادرش اقدام به پاشیدن نفت برروی خود و روشن کردن آتش کرده بود.

علت این حادثه معلوم نیست، اما متاسفانه دختر جوان، از ناحیه دست و صورت بشدت بشدت دچار سوختگی شد؛ که فورا توسط ماموران اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شد.

دی ماه سال گذشته نیز در روستای اوچ تپه بوکان خانمی ۱۹ ساله خود را به آتش کشید و متاسفانه جان خود را از دست داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودسوزی دختر جوان مشاجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی