Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری رویترز؛ اعضای مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه توافق کردند در چند روز آینده درباره بودجه نظامی، کارآفرینی و بهداشتی آمریکا که بیش از 850 میلیارد دلار است صحبت و درباره آن رای گیری کنند.
این در حالی است که دولت ترامپ مخالفت خود را با بخش هایی از این لایحه اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه شامل 750 میلیارد دلار برای وزارت دفاع و نیز 182 میلیارد دلار برای برنامه های مختلف وزارت کار، وزارت بهداشت و خدمات انسانی و وزارت آموزش می باشد.
مشاوران کنگره گفتند سنای آمریکا این دو لایحه را یکی کردند به این امید که دونالد ترامپ آن را وتو نکند.
ترامپ تهدید کرده است اگر کنگره با اولویت های وی در بودجه و خصوصا تمایل وی به صرف میلیاردها دلار برای ساخت دیوار در مرز مکزیک همراهی نکند دولت را تعطیل خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سنا بودجه آمریکا ترامپ ترامپ مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  داود منظور در سفر به دامغان گفت : برای اولین بار بودجه ۱۴۰۳ دو مرحله‌ای است که بخش اول آن در اسفند ماه اعلام شد  و بخش دوم قانون بودجه که مربوط به جداول و توزیع آن بین دستگاه‌هاست در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی و تا پایان اردیبهشت ماه ابلاغ می‌شود
داود منظور به افزایش حقوق ۲۰ درصد کارمندان دولت اشاره کرد و گفت تلاش دولت افزایش وضعیت معیشت کارکنان دولت است که بر اساس آن رفاه کارکنان را در پی خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که تورم امسال کاهش پیدا کند و معیشت کارکنان بهبود یابد
وی گفت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲، امسال پرداخت می‌شود و به همین منظور ۲۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • توجیه آمریکا درباره جلوگیری از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • ببینید | لحظه وتوی آمریکا برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • لایحه اصلاح نظارت خارجی راهی سنای آمریکا شد
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران
  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا