Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد جوان که به خاطر سوءظن به همسرش مرتکب جنایتی هولناک شده بود پس از 6 ماه فرار از سوی پلیس استان البرز دستگیر شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه 26 دی پارسال به‌دنبال ناپدید شدن مردی به نام یاشار در شهرستان شوط آذربایجان غربی تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی برای یافتن وی ردیابی‌های خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولی نکشید که جسد سوخته‌ای با هویت فرد گم شده در بیابان‌های اطراف این شهرستان کشف شد.

خیلی زود بازپرس کشیک قتل Murder در محل جنایت Crime حضور یافت و باقیمانده جسد سوخته به پزشکی قانونی انتقال یافت.در نخستین تحقیقات جنایی مشخص شد یاشار- مقتول - در آخرین تماس تلفنی خود با فرد ناشناسی به نام فریبرز در ارتباط بوده است.وقتی فریبرز شناسایی و برای بازجویی احضار شد به طرز مرموزی ناپدید شد. در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ نسترن همسر فریبرز رفتند. وقتی او تحت بازجویی قرار گرفت به کارآگاهان گفت: همسرم فکر می‌کرد من با یاشار ارتباط پنهانی دارم. به همین خاطر به سراغ یاشار رفت اما دیگر خبری از او نداشتم.
فریبرز حدود شش ماه متواری بود تا اینکه رد پای او در شهریار پیدا شد و خیلی طول نکشید که با ردزنی محل اختفای او شناسایی شد.
این متهم متواری درحالی که سعی کرده بود با کارت شناسایی جعلی وتغییر چهره با کمک قاچاقچیان انسان از مرز کشور خارج شود با اقدام بموقع کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی ودستگیر شد. بدین ترتیب متهم ضمن اعتراف به قتل برای ادامه رسیدگی به پرونده به دادسرای محل وقوع جنایت منتقل شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش دختر آقای وزیر به خبر احتکار دارو / حساب پدر جداست!

دردسر زن موقت برای شاگرد 23 ساله قصاب محله

زنان ایرانی، قربانی بی ناموسی در فرودگاه تفلیس/ آن ها باید لباس ها را درمی آوردند!

زن خائن از ضعف مردانگی شوهرش به مرد غریبه دل بست! + عکس

پلنگ گرسنه مرد شیرازی را پاره پاره کرد + عکس ها

فوری/ حادثه خونین برای جوادخیابانی

بلای شوم بر سر دختر 14 ساله در کرمان! / همه شوکه شدند

یک فاجعه / 35 دختربچه ایرانی در خنداب به حجله رفتند!

انتشاراولین فیلم از شکنجه مرگبارکودک بوکانی توسط نامادری اش+فیلم (16+)

تجاوز 2 خواهر به پیرمرد همسایه !+عکس

این دکتر منحرف به بیمارانش تجاوز می کرد! + عکس

فوری / سعید براتی، سرباز مرزبانی پس از 15 ماه آزاد شد + تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی قتل Murder جنایت Crime پزشکی اخبار حوادث استان البرز ایران دستگیری البرز ماه عکس دختر فیلم زن تهران مرد ایران حوادث تهران روزنامه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر

 چندی قبل زن جوانی هراسان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد تهران رفت و گفت: سه روز قبل با همسرم از شهرستان به تهران آمدیم و همسرم برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده‌اند و برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان درخواست کردند.

 پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که مرد جوان در مسیر از سوی ۳ مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ربوده شده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد وی از قبل با آدم ربایان اختلاف مالی داشته و قرار بوده به آنها 50 میلیارد تومان تتر بدهد اما این کار را نکرده و آنها نیز او را ربوده‌اند. با ردیابی خودروی متهمان مشخص شد آنها به سمت زاهدان - خاش در حرکت هستند.

در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک قدمی بازداشت آنها است گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به سمتی متواری شدند که در ادامه مرد جوان با اتوبوس به تهران برگشت.

 پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم پلیس جنایی تهران بزرگ برای دستگیری ۳ مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • (تصویر) جدال هولناک زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • تصاویری هولناک از فوران آتشفشان در اندونزی + فیلم
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • تصاویر هولناک از طغیان رودخانه ها در سیستان و بلوچستان | حجم سیلاب را ببینید