Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:41:40 GMT

فیلم لحظه آزار شوم زن جوان در خانه مرد پولدار !

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۸۷۱۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدئویی دردناک را مشاهده می‌کنید که ضرب و شتم یک زن در خانه مرد عرب را به تصویر کشیده است.

حجم ویدیو: 1.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

اخیرا اخباری مبنی بر صدور بازداشت یک زن توسط مقامات قضایی بحرین در رسانه های عرب زبان منتشر شد که ماجرای آن به انتشار یک ویدئوی تکان دهنده باز می گشت.

در این فیلم یک خدمتکار اتیوپیایی زن بی دفاع مورد ضرب و شتم شدید زن دستگیر شده قرار می گیرد که ویدئوی ضبط شده از این ماجرا پس از ورود به فضای مجازی برای ضارب دردسر ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن ضارب که دختر ارباب بحرینی است به جرم Crime خود اعتراف کرد و اکنون پرونده او مراحل اداری خود را زیر دست مقامات قضایی طی می کند. در ادامه رفتار وحشیانه زن مذکور را با خدتمکار بی دفاع تماشا می کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 16 مرد و 24 زن مست و نیمه برهنه در پارتی شبانه بیرجند

اعدام طیب و 4 نوچه شرورش + عکس

اعتراف هولناک فریبرز / نسترن از ارتباط شوم با یاشار گفت+ عکس

مردی که هرگز نمی خندد + عکس

زنان ایرانی، قربانی بی ناموسی در فرودگاه تفلیس/ آن ها باید لباس ها را درمی آوردند!

زن خائن از ضعف مردانگی شوهرش به مرد غریبه دل بست! + عکس

فوری/ حادثه خونین برای جوادخیابانی

بلای شوم بر سر دختر 14 ساله در کرمان! / همه شوکه شدند

یک فاجعه / 35 دختربچه ایرانی در خنداب به حجله رفتند!

حامله شدن از جسد شوهر ! + عکس

تجاوز 2 خواهر به پیرمرد همسایه !+عکس

دردسر زن موقت برای شاگرد 23 ساله قصاب محله

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم فضای مجازی جرم Crime ضرب و شتم زن فیلم خدمتکار وحشی عکس فیلم زن دختر تهران مرد حوادث تهران حوادث پدر اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار

دختر جوان برای رهایی از دست خواستگار سمج، نقشه ربوده شدن خود را اجرا کرد اما این آدم‌ربایی ساختگی او را به دردسر انداخت.

به گزارش مشرق، هفته گذشته مرد جوانی به نام سعید به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد افراد ناشناسی دختر مورد علاقه‌اش را ربوده‌اند. وی در تشریح ماجرا گفت: تبعه کشور عراق هستم و برای تحصیل به ایران آمدم مدتی قبل متوجه شدم اکرم دختر جوانی که از همشهریانم است نیز در دانشگاهی نزدیک محل تحصیل من درس می‌خواند. من به او علاقه‌مند شدم و تصمیم به ازدواج گرفتم اما دو روزی بود که تلفنش خاموش بود و خبری از او نداشتم تا اینکه شب گذشته فیلمی از تلفن همراهش برایم ارسال شد. فیلم ۳۰ ثانیه‌ای که در آن اکرم گریه می‌کرد و کمک می‌خواست. گفت چند نفر او را ربوده‌اند.

به دنبال اظهارات مرد جوان؛ به دستور بازپرس عظیم سهرابی، تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به بازبینی فیلمی پرداختند که گروگان ارسال کرده بود.

با بررسی دقیق فیلم، مشخص شد که پشت سر دختر جوان پنجره‌ای قرار دارد و تابلوی یک مغازه دیده می‌شد. بدین ترتیب کارآگاهان موفق به شناسایی محل در شمال تهران شدند و وقتی به محل رفتند دریافتند مقابل مغازه یک هتل قرار دارد با تحقیق از پرسنل هتل مشخص شد که اکرم خودش چهار روز قبل به هتل رفته و در یکی از اتاق‌ها اقامت دارد.

بدین ترتیب راز آدم‌ربایی دروغین فاش شد و تیم تحقیق به سراغ دختر عراقی رفتند. او که تصور نمی‌کرد به این زودی دستش رو شود در تحقیقات گفت: سعید به من ابراز علاقه می‌کرد اما من او را دوست نداشتم وقتی اصرارهایش را برای ازدواج دیدم تصمیم گرفتم هرطور شده او را از سر باز کنم. نقشه کشیدم تا او را بترسانم. می‌خواستم طوری وانمود کنم که سعید فکر کند پسر دیگری که قصد ازدواج با مرا دارد من را ربوده و تهدید کرده که اگر کسی بخواهد با من ازدواج کند هم مرا می‌کشد هم او را.

به همین خاطر به هتل رفتم و در آنجا اتاق اجاره و تلفنم را هم از دسترس خارج کردم. روز سوم فیلمی از خودم گرفتم و برای سعید فرستادم. فکر می‌کردم با این اتفاق او دست از سماجت برمی‌دارد.

سعید وقتی متوجه اظهارات اکرم شد تعهد داد دیگر برای دختر جوان ایجاد مزاحمت نکند و پرونده به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت بسته شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • شگرد متفاوت میلاد برای سرقت
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • فیلمی عجیب از صحبت عاشقانه شهلا جاهد در دادگاه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • ببینید | آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار سمج
  • ماجرای شلیک اشتباهی که جان دختر جوان را گرفت
  • شلیک بامدادی جان دختر جوان را گرفت
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار