Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ در فیلم «روزی روزگاری هالیوود» مایک موه در نقش بروس لی ظاهر می‌شود.

مایک موه که به تازگی به صورت آنلاین ادای دینی به بروس لی فقید کرده و یاد او را در چهل و پنجمین سالگرد درگذشتش گرامی داشته است، در نقش این استاد کونگ‌فو در فیلم جدید تارانتینو جلوی دوربین می‌رود.

وی ماه پیش در شمار بازیگران این فیلم معرفی شد اما نقش او به صورت رسمی اعلام نشده بود و اکنون روشن شده که او قرار است در نقش لی ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر همچنین در توییتی نوشته بود: ۴۵ سال است که این مرد درگذشته است. بروس لی الهام‌بخش من در اشکال مختلف بود؛ هنرهای رزمی، بازیگری، فلسفه‌اش درباره زندگی. به روش دوست داشتنی‌اش در نگاه به فرزندانش دقیق شوید. من حس دقیق او در نگاهش به پسر فقیدش را می‌شناسم.

خبر حضور شخصیت بروس لی و این که چه بازیگری نقش او را در فیلم «روزی روزگاری هالیوود» بازی می‌کند، موجب هیجان علاقه‌مندان وی شده است.

در این فیلم برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو در نقش همسایگان شارون تیت و مارگوت رابی در نقش خود وی ظاهر شده‌اند.

تارانتینو از شیفتگان لی است و یاد او را در برخی فیلم‌هایش زنده کرده است. از جمله اوما تورمن در فیلم «بیل را بکش» با لباس زردی مشابه لباس بروس لی ظاهر شده است.

مایک موه ۳۴ ساله و بازیگر و هنرمند رزمی کار است. او در آتلانتای  آمریکا متولد شده و کمربند سیاه درجه ۵ در تکواندو دارد.

در فاصله کوتاهی پس از کشته شدن شارون تیت همسر باردار رومن پولانسکی، این کارگردان که در آن زمان بسیار جوان بود در مقطعی کوتاه به اشتباه تصور می‌کرد بروس لی ممکن است قاتل همسر او و دوستانش باشد. این بخش، بخشی خاص از افسانه سیاه قاتلان مانسون است که متیو پالی نویسنده کتاب «بروس لی: یک زندگی» در کتابش در این باره توضیح داده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تارانتینو سینما فیلم بروس لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمادگی جسمانی بی‌نظیر زلاتان در ۴۳ سالگی در باشگاه (فیلم) آمادگی جسمانی ستاره های فوتبال جهان در سنین بالا (فیلم) آمادگی جسمانی بالای داور اتحادیه جهانی کشتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟
  • (ویدئو) تمرینات سنگین مایک تایسون افسانه‌ی ۵۷ ساله
  • تمرینات سخت و آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی (فیلم)
  • (ویدئو) آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی!
  • ببینید | تمرینات سخت و آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی!
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • زمانی مردم در بُعد ظاهر خوب‌اند اما درونشان را اصلاح نمی‌کنند
  • (ویدئو) نبرد علیه زمان؛ مایک تایسون در ۵۷ سالگی هم «آهنین» است
  • ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد
  • ۹ نکته جالب درباره جکی‌چان که نمی‌دانستید