Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@03:11:20 GMT

حماس آزمایش موشکی انجام داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۸۷۸۶

حماس آزمایش موشکی انجام داد

 

 حماس طی هفته جاری هفت موشک به سمت دریا شلیک کرده است.

این منابع افزودند: شلیک موشک‌ها به دریا در چارچوب آزمایش توانایی نظامی نیرو‌های فلسطینی صورت گرفته است.
هنوز جنبش مقامت اسلامی فلسطین واکنشی به انتشار این خبر نشان نداده است.

گردان‌های القسام - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) - یکشنبه شب با انتشار پیامی به زبان عبری به صهیونیست‌ها نسبت به انجام هر گونه «اقدام احمقانه ای» علیه غزه هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام گردان‌های القسام که در تارنمای این نیرو‌ها منتشر شد، آمده است: انجام هرگونه اقدام احمقانه‌ای ازسوی دشمن صهیونیستی برای آن‌ها نابودی و رنجی غیر قابل تحمل که پیش از این چه در ماهیت و چه در کمیت مانند آن را ندیده اند به بار خواهد آورد.

درگیری میان رژیم صهیونیستی و حماس در غزه پس از آغاز تظاهرات بازگشت در این باریکه افزایش یافته است.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته (۱۰ فروردین ۹۷) همچنان جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیمات آمریکا و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فلسطینی حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، گردان‌های قدس- تیپ جنین اعلام کرد که توانسته است با موفقیت یک پهپاد ارتش دشمن صهیونیستی از نوع (DGI Matrice) را کنترل کرده و اطلاعات و داده‌های مهم آن را در اختیار بگیرد.

گردان‌های قدس- تیپ جنین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که این پهپاد بر اثر نقص فنی حین انجام مأموریت جاسوسی در منطقه «الجلمه» در شمال شهر جنین سقوط کرد.

گردان‌های قسام هم اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در محور «نتساریم» در مجاورت نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام همچنین تأکید کرد که دهانه دو تونل بمب‌گذاری شده را در منطقه «المغراقه» در مرکز نوار غزه پس از ورود نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

رزمندگان قسام یک میدان مین را نیز پس از ورود نیروها و ادوات جنگی اشغالگران صهیونیست به همین منطقه منفجر کردند که طی آن چند دستگاه خودروی زرهی منهدم شده و شماری از نیروهای اشغالگر هم کشته و زخمی شدند.

در خبری دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سقوط یک پهپاد ارتش اشغالگر هنگام انجام عملیات در مرکز نوار غزه خبر داده و مدعی شدند که توانسته‌اند لاشه این پهپاد را از  محل سقوط خارج کنند.

کد خبر 6082102

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • کوه موش زایید!
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل