Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه و جمعه با برگزاری8 بازی به پیگیری می شود . نیم های استقلال و پرسپولیس در این هفته به مصاف پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان می روند و در یکی دیگر از مهم ترین بازی های این هفته تیم های سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان دربی نصف جهان را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپيد رود رشت - پديده/ پنج شنبه ساعت 18:30

تيم فوتبال سپيد رود رشت با جدايى خداداد عزيزى در هفته چهارم رقابت هاى ليگ برتر بايد به مصاف تيم فوتبال پديده برود.

بازيكنان تيم فوتبال سپيد رود رشت تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر موفق شدند بدون برد ،يك مساوى ،٢ باخت ،٢ گل زده و ١٠ گل خورده را در كارنامه خود به ثبت برسانند.

سپيد رودى ها اكنون با يك امتياز رده شانزدهم جدول رقابت ها را كسب كرده اند.

تيم فوتبال سپيد رود در هفته سوم رقابت ها در حالى به مصاف تيم فوتبال گسترش فولاد رفت كه بازى با تساوى يك - يك به پايان رسيد و در حال حاضر قرمز پوشان سپيد رود درصدد هستند تا با كسب ٣ امتياز مقابل پديده امتيازات بيشترى را براى حضور در رده هاى بالاى جدول كسب كنند.

تيم فوتبال پديده با سرمربيگرى يحيى گل محمدى توانسته تا به اينجاى رقابت ها با كسب ٦ امتياز رده دوم جدول رقابت ها را از آن خود كند.

پديده اى ها تا هفته سوم رقابت ها ٢ برد ،١ باخت ،٣ گل زده و ٢ گل خورده را در كارنامه به ثبت رساندند.

شاگردان گل محمدى در بازى هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان موفق شدند با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست دهند و با اين وجود بازيكنان پديده به دنبال اين هستند تا با كسب ٣ امتياز بازى مقابل سپيد رود رشت جايگاه خود را در بالاى جدول حفظ كنند.

پيكان - گسترش فولاد تبریز/پنج شنبه ساعت 20:30

تيم فوتبال پيكان با سرمربيگرى جلالى توانسته تا به اينجاى رقابت ها يك برد ،٢ مساوى ،٣ گل زده و بدون گل خورده و باخت را در كارنامه خود به ثبت برساند.

پيكانى ها در هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر برابر تيم سپاهان به تساوى صفر -صفر رضايت دادند و بازيكنان اين تيم در حال حاضر با كسب ٥ امتياز رده پنجم جدول را از آن خود كردند.

شاگردان جلالى در ديدار مقابل گسترش فولاد تبریز به دنبال كسب سه امتياز هستند تا جايگاه خود را در جدول رقابت هاى ليگ برتر ارتقا دهند.

در طرف مقابل تيم گسترش فولاد با سرمربيگرى فيروز كريمى در هفته چهارم رقابت ها بايد به مصاف تيم پيكان برود و اين تيم با كسب ٣ امتياز رده دهم جدول را كسب كرده است.

شاگردان کریمی با بدون برد و باخت و كسب ٣ تساوى ،٣ گل زده و ٣ گل خورده درصدد هستند تا در مقابل پيكانى ها امتيازات لازم را بدست آورند تا جايگاه آنها در جدول رقابت ها ارتقا پيدا كند.

بازيكنان تيم فوتبال گسترش فولاد در هفته سوم رقابت ها موفق شدند در مقابل سپيد رود رشت به تساوى يك -يك رضايت دهند و بدون شك شاگردان كريمى به دنبال برد در برابر شاگردان جلالى هستند.

پارس جنوبى جم - استقلال تهران/پنج شنبه ساعت 20:30 

تيم فوتبال پارس جنوبى جم تا هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر با يك برد ،يك مساوى ،يك باخت ،٤ گل زده و ٣ گل خورده در رده هفتم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: هوادار پارس جنوبی تماشاگران استقلال را تهدید کرد

شاگردان تارتار همچنين تا به اينجاى رقابت ها موفق شدند ٤ امتياز را كسب كنند و اين تيم به دنبال برد مقابل تیم فوتبال استقلال تهران است تا جايگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

بازيكنان تيم فوتبال پارس جنوبى جم با سرمربيگرى تارتار در هفته گذشته مقابل نساجى مازندران بازى را با تساوى يك -يك به پايان رسانده و بدون شك پارسى ها براى قرار گرفتن در جايگاه بالاتر در جدول به برد مقابل شاگردان شفر نياز دارد.

در طرف مقابل تيم فوتبال استقلال تهران با سرمربيگرى وينفرد شفر موفق شده تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر يك برد ،٢ مساوى ،٥ گل زده و ٢ گل خورده را در كارنامه به ثبت برساند.

شاگردان شفر همچنين با كسب ٥ امتياز رده چهارم جدول رقابت ها را از آن خود كردند.

استقلالى ها در هفته گذشته مقابل تراكتورسازى موفق شدند با نتيجه ٣ بر صفر تيم فوتبال تراكتورسازى را شكست دهند و بدون شك شاگردان شفر در بازى مقابل پارس جنوبى جم به دنبال كسب ٣ امتياز هستند تا بدين ترتيب جايگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اولین تمرین طارق و حضور عنایتی در جمع آبی‌پوشان پایتخت

مهدى قائدى به دليل حضور در تيم اميد و فرشيد باقرى به دليل درگذشت پدرش از غايبان استقلال مقابل پارس جنوبى جم به شمار مى آيند.

فولاد خوزستان -نساجى مازندران/پنج شنبه ساعت 20:30

تيم فوتبال فولاد خوزستان با سرمربيگرى پورموسوى توانسته تا به اينجاى رقابت ها يك برد ،يك باخت ،يك مساوى ،٢ گل زده و ٤ گل خورده را در كارنامه به ثبت برساند.

شاگردان پورموسوى در بازى هفته سوم رقابت ها با نتيجه صفر -صفر مقابل نفت مسجد سليمان بازى را به پايان رساندند و در حال حاضر فولادى ها با كسب ٤ امتياز رده نهم جدول را بدست آوردند.

بازيكنان تيم فوتبال فولاد خوزستان در بازى مقابل نساجى مازندران به دنبال كسب ٣ امتياز هستند تا از نظر جايگاهى در جدول تغييراتى را داشته باشند.

در طرف مقابل تيم فوتبال نساجى مازندران با سرمربيگرى جواد نكونام توانسته تا هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر با كسب ٢ امتياز رده دوازدهم جدول را از آن خود كند.

شاگردان نكونام بدون برد ،٢ مساوى ،يك باخت ،٢ گل زده و ٣ گل خورده در بازى هفته سوم رقابت ها برابر پارس جنوبى جم به تساوى يك -يك رضايت دادند.

بازيكنان تيم فوتبال نساجى مازندران در ديدار مقابل فولاد خوزستان به دنبال كسب ٣ امتياز تا جايگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

  پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان/ جمعه ساعت 20:30

شاگردان برانکو هفته گذشته برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند که سکوهای ورزشگاه تختی اهواز متشنج بود و شاهد درگیری و سنگ پرانی از سوی هواداران 2 تیم بود.

سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان های پرسپولیس بعد از پایان بازی اعلام کردند که رئیس کانون هواداران پرسپولیس در اتفاقات رخ داده در ورزشگاه ها مقصر اصلی است و خواستار برخورد با او شدند. البته گرشاسبی در حاشیه تمرین سرخپوشان پایتخت سعی کرد که این 3 نفر را با یکدیگر آشتی بدهد تا تیم دچار مسائل حاشیه ای نشود.

به هر حال در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان مشخص می شود که اختلافات لیدرها با بازیکنان پرسپولیس حل شده است یا همچنان شاهد جو ناآرام در سکوها خواهیم بود.

علاوه بر این سرخپوشان پایتخت قصد دارند با حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی از سد تیم نفت مسجد سلیمان عبور کنند تا صدرنشینی خود را در لیگ برتر تثبیت کنند.

گادوین منشا مهاجم پرسپولیس مصدومیتش برطرف شده است و می تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته در دربی جنوبی ها با تساوی بدون گل متوقف شد و با 2 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

این تیم قصد دارد تا با امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تاکنون 2 بار در لیگ چهاردهم با هم بازی کردند که هر 2 مرتبه با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

مرحوم هادی نوروزی و حامد محمودی گلزنان بازی اول این 2 تیم بودند و در بازی دوم هم پرسپولیس با گل های عالیشاه و علیپور از حریف خود جلو بود که در دقیقه 91 با گلزنی رضا کرملاچعب بازیکن نفت مسجد سلیمان این بازی با  نتیجه مساوی به پایان رسید.

عبداله ویسی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان هم  تاکنون عملکرد ضعیفی برابر تیم پرسپولیس داشته  و در 9 بازی برابر سرخپوشان پایتخت شکست خورده است.

تقابل پروفسور و گوادیولای وطنی به جذابیت این بازی می افزاید.

ذوب آهن –سپاهان/ جمعه ساعت 20:15

دربی اصفهان میان ذوب آهن و سپاهان روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

2 تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان در حالی در دربی اصفهان به مصاف یکدیگر می روند که شرایط یکسانی دارند و با 5 امتیاز و به علت تفاضل گل در رده های سوم وششم قرار دارند.

دربی اصفهان همواره از حساسیت و یژه ای برخوردار بوده است و هر 2 تیم اصفهانی تلاش می کنند تا در این بازی، برنده از زمین مسابقه خارج شوند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان تاکنون 34 بار در دربی اصفهان بازی کردند و  روز جمعه برای سی و پنجمین مرتبه به مصاف یکدیگر می روند.

این 2 تیم اصفهانی  برای پنجمین بار در مردادماه  به مصاف یکدیگر می روند که 3 برد سهم سپاهان و یک پیروزی سهم ذوب آهنی ها بوده است. زردپوشان اصفهانی 7 گل به همشهری خود زدند  و یک گل هم دریافت کردند.

به هر حال جدال قلعه نویی و نمازی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  

تراکتورسازی-سایپا/ جمعه ساعت 19:45

تیم فوتبال تراکتورسازی هفته گذشته برابر استقلال تهران با نتیجه 3 برصفر شکست سنگینی را متحمل شد و  با 2 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

بازی تراکتورسازی برابر استقلال با حاشیه هایی همراه بود و شاهد درگیری و سنگ پرانی از سوی هواداران 2 تیم در ورزشگاه آزادی بودیم و کمیته انضباطی قرار است این پرونده را رسیدگی کند.

تراکتورسازی با وجود بازیکنان گران قیمتی که گرفته است تاکنون در لیگ برتر ناکام بوده است و نتوانسته انتظارات اهالی فوتبال و هواداران این تیم را برآورده کند.

تراکتوری ها معتقدند که تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان داشتند و نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی دست یابند.

هواداران تراکتورسازی در بازی نخست لیگ برتر به علت محرومیت نتوانستند تیم محبوب خود را تشویق کنند و برای اولین بار قرار است روز جمعه در ورزشگاه حضور یابند تا به تشویق تیم خود بپردازند.

خط دفاع تراکتورسازی در بازی برابر استقلال اشتباهات زیادی مرتکب شد و باید دید توشاک برنامه ای برای رفع نقاط ضعف تیمش در نظر گرفته است یا نه!

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم در بازی با استقلال نتوانستند انتظارات کادر فنی و هواداران تراکتورسازی را برآورده کند و توشاک هم به این موضوع اذعان کرد که بازی دادن به این 2 بازیکن ملی پوش  زمانی که تازه به این تیم اضافه شده اند اشتباه بوده است.

باشگاه تراکتورسازی یک مهاجم اسکاتلندی جذب کرده است و باید دید این بازیکن می تواند کمک حال این تیم تبریزی باشد یا نه!

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند و با 4 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

آنها قصد دارند با کسب 3 امتیاز بازی برابر تراکتورسازی جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

دو تیم فوتبال تراکتورسازی و سایپا تاکنون 17 مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که 7 بازی را تراکتورسازی پیروز شده است و فقط 1 بار نارنجی پوشان موفق به شکست تراکتورسازی شدند. همچنین 8 بازی این 2 تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

صنعت نفت آبادان –استقلال خوزستان/ جمعه ساعت 20:30

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دربی جنوبی ها روز جمعه به مصاف یکدیگر می روند.

برزیل ایران هفته گذشته برابر پدیده با نتیجه 1بر صفر شکست خورد. این تیم آبادانی قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم آبادانی شکست هفته قبل را جبران کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

درآن سوی میدان، تیم استقلال خوزستان هفته گذشته برابر پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود با تساوی بدون گل متوقف شد و با 2 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

این تیم برای اینکه وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت اما کار سختی در آبادان پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: 

اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

برنامه هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!