Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل امروز یکی از ویژگی‌های اصلی iOS 12، اضافه شدن چت گروهی به FaceTime را حذف کرد. اپل اعلام کرده است به جای اینکه این ویژگی به اولین نسخه iOS 12 در ماه سپتامبر اضافه شود، در نسخه بعدی که در پاییز منتشر می‌شود، اضافه خواهد شد.

چت گروهی در پیام‌رسان FaceTime یکی از ویژگی‌های اصلی iOS 12 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از این چت کاربران FaceTime می‌توانند همزمان با 32 نفر مکالمه تصویری داشته باشند. کاربران در زمان مکالمه تصویری گروهی تصویر همه اعضای گروه که در حال مکالمه هستند، به صورت همزمان می‌بینند و زمانی که یک کاربر شروع به صحبت کردن می‌کند، اپلیکیشن به صورت خودکار، تصویر آن کاربر را بزرگ می‌کند. تصویر کسانی هم که اخیرا صحبت کرده باشند به ترتیب از بالا به پایین مرتب خواهند شد.

کمپانی اپل در روز کنفرانس توسعه‌دهندگان 2018 خود این ویژگی پیام‌رسان FaceTime را به صورت آزمایشی استفاده کرد و به نظر مشکلی برای آن پیش نیامد اما ظاهرا به تازگی مشکلاتی برای چت گروهی FaceTmie پیش آمده است که مهندسان اپل قادر نخواهند بود تا زمان انتشار نسخه ابتدایی iOS 12 آن را برطرف کنند.

گفتنی است، این اولین بار نیست که شرکت اپل یک ویژگی را قبل از انتشار نسخه ابتدایی iOS خود کنسل می‌کند. سال گذشته، این کمپانی چندین ویژگی مانند AirPlay 2، Apple Pay Cash و پیام‌ها در iCloud را برای iOS 11 معرفی کرده بود که هیچکدام از آن‌ها به نسخه یازدهم iOS اضافه نشدند. البته باید این را در نظر گرفت که چت تصویری گروهی FaceTime زمان زیادی برای انتشار نخواهد گرفت و با نسخه بعدی iOS 12 عرضه خواهد شد.

کاربران iOS هم از این قضیه راضی هستند که اپل مشکلات را قبل از عرضه نهایی آن‌ها رفع کنند و بعد ویژگی‌ها را به سیستم عامل تلفن همراه خود اضافه کنند تا اینکه یک ویژگی را با بی‌دقتی آماده و با مشکل در موعد مقرر عرضه کنند.

انتهای پیام/

چت گروهی در FaceTme به iOS 12 اضافه نمی‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات اپل اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های برنامه پنج‌ساله هفتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  از امسال برنامه پنج‌ساله هفتم اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟
  • آلمان چهار آتشبار پاتریوت دیگر به آمریکا سفارش داد
  • ویژگی‌های برنامه پنج‌ساله هفتم
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: شواهد زیادی درباره «نسل کشی» اسرائیل در غزه وجود دارد
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود