Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@18:16:27 GMT

ربيعي به همراه مجلس و اخلاق استيضاح شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۸۸۳۷

ربيعي به همراه مجلس و اخلاق استيضاح شدند

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - نماينده همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از سخنان مطرح شده در جلسه استيضاح علي ربيعي وزير سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعي، گفت: در جلسه ياد شده علاوه بر ربيعي، مجلس شوراي اسلامي و اخلاق هم استيضاح شدند.

به گزارش ايرنا، حميدرضا حاجي بابايي شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بيان کرد: بنده دنبال بد نام کردن افراد و نام بردن از آنها پشت تريبون نيستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: چنانچه قرار بر استيضاح وزيري است بايد بر مبناي استدلال باشد و اگر مواردي وجود دارد نيز به صورت کتبي و محرمانه منتقل شود.
نماينده همدان در خانه ملت ادامه داد: اگر مسائل مطرح شده در مجلس درست است بايد رئيس مجلس موضوع را پيگيري کند در غير اينصورت نادرست بودن آن بايد بازگو شود.
حاجي بابايي بيان کرد: عنوان اينکه فلاني اين ميزان پول براي توزيع در بين نماينده ها پرداخت کرده است، حيثيت مجلس شوراي اسلامي را بر باد داد.
وي تاکيد کرد: بايد همه کارها بر مبناي اخلاق و کارآمدي صورت پذيرد هر چند شايد عده اي از نمايندگان وزير را دوست نداشته باشند يا بالعکس اما اين موضوع دليلي براي اينکه آبرو و حيثيت افراد را ببريم نمي شود.
نماينده همدان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه آشکار شدن تخلفات مسئولان کار مبارکي است، عنوان کرد: افراد مسئول در ايران نبايد در کار اقتصادي مشغول به فعاليت باشند چراکه رانت ايجاد مي کند.
** احياي 22 طرح راکد
وي يادآوري کرد: پس از انتخاب از سوي مردم همدان به عنوان نماينده مجلس، فهرستي از طرح هاي راکد و بلاتکليف را احصا و در نامه اي به استاندار ارائه کردم.
حاجي بابايي اضافه کرد: شماري از اين طرح ها حذف، متوقف و برخي از آنها با کندي پيش مي رفتند که مقرر شد احياي اين طرح ها در دستور کار قرار بگيرد.
نماينده همدان در خانه ملت اظهار داشت: 42 طرح پيش از انتخاب شدن به عنوان وزير آموزش و پرورش در مجلس شوراي اسلامي مصوب کرده بودم که 20 طرح تکميل و مابقي بلاتکليف ماندند.
وي اجراي خط ريلي همدان ـ ملاير با تخصيص 700 ميليارد ريال اعتبار، اجراي سد تالوار، حل مشکل 2 طرح پتروشيمي هگمتانه و ابن سينا در نشست با وزير نفت، بيمارستان اکباتان و اجراي بيمارستان يکهزار تخت خوابي امام خميني (ره) در محل باغ ميوه و تالار پنج هزار نفري در تپه مصل را بخش از طرح هاي راکد مجدد فعال شده استان برشمرد.
حاجي بابايي ادامه داد: همچنين منطقه اقتصادي جهان‌آباد پيگيري شد و طرح کلانشهر شدن همدان، اجراي پالايشگاه نفت و خط انتقال نفت از عسلويه به همدان توسط دولت، پرديس سينمايي با رفع مانع حقوقي توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، طرح گاوداري 6 هزار راسي منطقه گردشگري امام زاده محسن، تعيين تکليف وضعيت واگذاري بانک ملي به شاهزاده حسين (ع) نيز بررسي و فعال شدند.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: موزه هنرهاي معاصر واقع در تپه مصلي نيز پس از 35 درصد پيشرفت فيزيکي و هفت سال توقف، مجدد با اختصاص 49 ميليارد ريال از سر گرفته شد.
حاجي بابايي اضافه کرد: موزه منطقه اي در محل تپه هگمتانه نيز با زيربناي 32 هزار متر مربع که از سال 88 متوقف شده بود عمليات اجرايي آن دوباره شروع شده و 185 ميليارد ريال براي تکميل آن اختصاص يافت.
وي پيگيري و بهره برداري از مخزن موزه غرب کشور، فاز نخست پارک علم و فناوري، منطقه ويژه مبتني بر فناوري برتر، زورخانه بين‌المللي، فاضلاب فامنين، بنياد بوعلي سينا و شماري از طرح هاي ورزشي را از ديگر فعاليت هاي صورت گرفته برشمرد.
اين نماينده مجلس با بيان اينکه ميزان نقدينگي کشور يکهزار و 700 هزار ميليارد تومان است، توضيح داد: در اين شرايط با وجود افزايش نقدينگي بانک ها نقش دلال را دارند.
حاجي بابايي اضافه کرد: ساختار بانک غلط است بنابراين در برنامه ششم توسعه کشور طرحي براي تبديل شدن بانک از دلال به سرمايه گذار پيش بيني شده است.
حاجي بابايي در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران در زمينه محدوده شهر همدان، بزرگترين ظلم به مردم اين شهر را کاهش اين محدوده دانست.
وي گفت: رينگ سوم شهر به صورت 360 درجه نيست بلکه به گونه اي طراحي شده تا با اجراي آن از زمين فروشي جلوگيري شود.
نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: حريم همدان 32 هزار متر و فاقد صاحب است و شهرداري هم نمي تواند اين محدوده را مديريت کند.
7526/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!

به گزارش صدای ایران،آرمان ملی آنلاین، نوشت: غلامعلی جعفرزاده، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگویی گفت: واقعیت این است که برخی در دولت نیز تمایلی به برگزاری انتخابات مشارکتی ندارد. برخی در دولت به این نتیجه رسیده‌اند که اگر میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد اثری از جبهه پایداری، شریان و... نمی‌بینید. این جریان‌ها به حداقل‌های جامعه تعلق دارند.

تردید نکنید اگر مردم در صحنه حضور پیدا کنند همه این جریان‌ها از صحنه سیاسی کنار می‌روند. از سوی دیگر اگر شرایط برای یک انتخابات رقابتی به وجود بیاید90 درصد نمایندگان مجلس ریزش می‌کنند و دیگر در مجلس حضور نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • سعادتی نماینده مجلس: بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید
  • نماینده مجلس : بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید/ ۲ پایگاه هوایی صهیونیست ها ضربات اساسی خورد
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • متن بیانیه ۲۰۶ نماینده مجلس شورای اسلامی به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • سلیمی نماینده مجلس: اکثر پهپاد‌ها و موشک‌ها به هدف اصابت کرده است
  • شلیک ۲۸۰ موشک و پهپاد به مراکز نظامی اسرائیل /یک نماینده مجلس: موشک ها به اهداف اصابت کرد /جزئیاتی از حمله ترکیبی ایران