Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@18:40:40 GMT

سرمربی چلسی و دردسر 80 نخ سیگار در روز!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۹۴۷۱

به گزارش ایلنا، مائوریسیو ساری سرمربی جدید چلسی سرنوشت متفاوتی نسبت به مربیان دیگر در ایتالیا دارد. او بیشتر عمر مربیگری خود را در لیگ‌های سطح پایین ایتالیا گذراند تا اینکه در ۵۶ سالگی در نهایت مربیگری در سری A را تجربه کرد و حالا به انگلیس آمده تا در یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های جزیره مربیگری کند.

او جانشین هموطن خود آنتونیو کونته شده که در این باشگاه لندنی روزهای درخشانی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این ساری یک عادت عجیب دارد؛ او اعتیاد شدیدی به سیگار دارد و به طور میانگین در طول روز ۸۰ نخ سیگار می‌کشد. اگر فرض کنیم که او ۱۶ ساعت در روز بیدار است، به طور میانگین هر ساعت ۵ نخ سیگار می‌کشد.

او در لیگ ایتالیا بارها در کنار زمین سیگار خود را روشن و خاموش می‌کرد ولی با توجه به قوانین سخت در انگلیس، او نمی‌تواند در کنار زمین سیگار بکشد. این مربی برای آنکه نیکوتین بدن خود را حفظ کند، در جریان دیدار هفته نخست لیگ برتر بین چلسی و هادرسفیلد تاون، سیگار را می‌جوید.

مسوولان باشگاه چلسی در صدد هستند منطقه‌ای را در ورزشگاه استمفوردبریج به این مربی اختصاص دهند تا او بتواند آزادانه سیگار بکشد. هر چند با توجه به هشدارهای آتش نشانی، پیدا کردن چنین منطقه‌ای دشوار است ولی برای اینکه ساری بتواند بهترین عملکرد خود را در چلسی ارائه دهد، ایجاد چنین منطقه‌ای در اولویت مسوولان چلسی قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چلسی انگلیس مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است

یک اتفاق عجیب در کشتی انتخابی آمریکا، همه معادلات قدرت در وزن 86 کیلو را برای المپیک 2024 به هم ریخت. آرون بروکس در 2 مسابقه متوالی دیوید تیلور، نابغه 33 ساله کشتی جهان را شکست داد و نماینده کشتی آمریکا در المپیک پاریس شد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها بابت برد بروکس خوشحال شدند و تصور دارند که بروکس کشتی گیر قدرتمندی برای این وزن نیست و نمایندگان کشورمان یعنی حسن یزدانی و کامران قاسمپور به راحتی می توانند برابر این کشتی گیر تازه وارد آمریکایی برنده شوند. اما این گونه نیست و کشتی گیری که نه در یک مبارزه بلکه در 2 مبارزه تنها 2 امتیاز برابر دیوید تیلور از دست داده، می تواند در حد مقام قهرمانی تیلور در کشتی دنیا موفق ظاهر شود.

بروکس کسی را شکست داد که از سال 2018 تا کنون تنها یک بار در دنیا بازنده شده بود. تیلور در مسابقات جهانی 2021 برابر حسن یزدانی در فینال مسابقات قهرمانی جهان 6-2 بازنده شد و قبل و بعد از آن دیگر به هیچ کس نباخته بود. 

حالا کشتی آمریکا با نسل تازه به میدان می آید. جی دن کاکس در 97 کیلو باخت و خداحافظی کرد. جوردن باروز در 74 کیلو ناکام شد و دیوید تیلور هم بازنده شد تا سه قهرمان جهان در مسابقات بسیار پرشور و سطح بالای کشتی دنیا برابر رقبا بازنده شده، حضور در مسابقات المپیک 2024 را از دست بدهند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است
  • دردسر تازه روسیه برای یک کشور اروپایی
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری