Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در یک نشست خصوصی به توافق رسیدند که هرگونه گفتگویی درباره بازسازی سوریه بدون ارائه راهکار سیاسی ناقص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه مطبوعاتی که پس از نشست روز چهارشنبه وزیر خارجه آمریکا و فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه منتشر شد، آمده است: پمپئو و دی میستورا به توافق رسیدند لازم است تمامی طرف‌ها در یک مسیر سیاسی گام بردارند و هرگونه بحث درباره بازسازی در سوریه که راه حل سیاسی را در پی نداشته باشد، ناقص است. 

حسین مخلوف، از وزرای دولت سوریه در روز چهارشنبه اعلام کرد تحریم‌های غرب علیه سوریه مانعی بر سر راه بازسازی این کشور است. وزیر سوری یادآور شد لغو تحریم‌ها به بهبود شرایط  پناهندگان سوری منجر خواهد شد.

طی ماه‌های اخیر و به دنبال بازسازی زیرساخت‌های تخریب شده، آوارگان سوری به تدریج در حال بازگشت به خانه‌های خود بوده‌اند و بنا به گزارش‌ها شرایط کلی در این کشور بیشتر به سمت ثبات و صلح‌ پیش می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه آمریکا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان امروز با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد. 

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به پادشاه مالزیعنایتی: فشار جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر قدس یک امر ضروری است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد