Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:00:33 GMT

مرکز رفاهی فرهنگیان در گناباد احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۹۶۹۸

مرکز رفاهی فرهنگیان در گناباد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم علی خدابنده چهارشنبه شب در مراسم یکصد سالگی اداره آموزش و پرورش گناباد اظهار کرد:  آموزش و پرورش خراسان رضوی به دلیل اقلیم و جغرافیا یکی از پهن ترین دستگاه های اجرایی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در استان تحصیل می کنند و ۸۴ هزار فرهنگی نیز آموزش این عزیزان را برعهده دارند و ۶۵ هزار فرهنگی بازنشسته  داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان  به دلیل وجود بارگاه منو رضوی همه ساله با خیل عظیمی از زائران امام هشتم(ع) رو به رو بوده که میزبانی از این عزیزان را در مدارس برعهده داریم و این مدال افتخار ما است.

خدابنده با اشاره به نبود مرکز رفاهی فرهنگیان در گناباد اظهارکرد: برای ساخت این مرکز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص خواهیم داد و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز از وزارتخانه اختصاص می یابد تا مرکز رفاهی فرهنگیان در گناباد احداث شود.

وی افزود: گناباد از شهرستان هایی است که از نظر نیرو و فضای آموزشی در وضعیت خوبی به سر می برد.

کد خبر 4376118

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی معلمان وزارت آموزش و پرورش مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است