Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌نتیجه ماندن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری فقط مختص به این موضوع نیست بلکه شاهدیم همه طرح‌ها، سوال‌ها، استیضاح‌ها و تحقیق و تفحص‌ها بی‌نتیجه و بی‌فایده بوده است.

«پروانه سلحشوری»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در خبرگزاری برنا حضور یافت و درباره طرح سوال از رییس‌جمهور، رد تحقیق و تفحص از شهرداری، عملکرد فراکسیون امید و زنان، ازدواج سفید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سخن گفت.

خبرگزاری برنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت‌های یکی از مسئولان کشور در خصوص «روسپی خواندن زنان بی‌حجاب یا بدحجاب» گفت: همان ادبیاتی که در چند سال گذشته در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد رایج شد، منجر شده افراد به خودشان اجازه دهند در گفتگو‌های سیاسی، نظرات و مصاحبه‌هایی که ارائه می‌دهند چنین صحبت‌هایی کنند.

او در ادامه افزود: اگر ما حداقل ایمان داشته باشیم، نه برای این دنیا بلکه برای آن دنیا که شده به کسی انگ نمی‌زنیم. این یک انگ زدن است. به کار بردن این واژگان، با آبروی مردم بازی کردن است و من واقعا متأسف شدم چنین حرف‌هایی را از زبان مسئولی در نظام جمهوری اسلامی شنیدم. قوه قضاییه حتما می‌تواند ورود پیدا کند. قوه قضاییه مدعی‌العموم است، در این موضوع به خیلی از مردم تهمت زده شده است. ولی آیا قوه قضاییه ورود پیدا خواهد کرد؟ باید بگویم: قطعا نه.

عضو فراکسیون زنان در خصوص لابی‌گری برخی نمایندگان و توییت محمود صادقی مبنی بر رشوه گرفتن نمایندگان در جریان تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: من واژه رشوه را به کار نمی‌برم و از واژه امتیاز استفاده می‌کنم.

او ادامه داد: بی‌نتیجه ماندن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری فقط مختص به این موضوع نیست بلکه شاهدیم همه طرح‌ها، سوال‌ها، استیضاح‌ها و تحقیق و تفحص‌ها بی‌نتیجه و بی‌فایده بوده است. دلم می‌خواهد شفافیت در کار وجود داشته باشد. من نماینده‌ای نیستم که امضا کند و امضای خود را پس بگیرد، باید خیلی تازه کار باشیم که ندانیم چی به چی است. در عمری که از مجلس گذشت چیز‌هایی یاد گرفتم. باید اگر امضا کردیم پای امضای خودمان بمانیم و حتما برای کار خود تصمیمی داشته باشیم. هیچ طرح و تحقیق و تفحصی را در مجلس ندیدم که به نتیجه بیانجامد. اگر شما دیدید حتما رسانه‌ای کنید و نقض این گفتار را بگویید.

برنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان