Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: متأسفانه بوقچی‌ها این روزها در فوتبال تصمیم‌گیرنده شده‌اند و به نظرم باشگاه پرسپولیس باید پیگیر صحبت‌های ماهینی باشد.

ایران آنلاین / حمید درخشان در خصوص اتفاقاتی که این روزها روی سکوی ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد و هواداران تیم‌های مختلف به جان یکدیگر می‌افتد، گفت: خیلی علاقه ندارم که بخواهم در این مسائل ریز شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کسانی که با استادیوم می‌آیند نباید جو ورزشگاه‌ها را به هم بزنند و به سوی یکدیگر صندلی پرتاب کنند. روزگاری مدعی بودیم که بهترین تماشاگران دنیا را داریم اما دیگر نمی‌توانیم این ادعا را بکنیم. چرا که شاهد هستیم در استادیوم‌های ما دیگر امنیت وجود ندارد و در حالی که تلاش‌هایی صورت می‌گرفت تا خانواده‌ها به استادیوم‌ها بیایند اما دیگر هیچ پدری جرأت نمی‌کند که اجازه بدهد فرزندش راهی استادیوم شود.

وی افزود: به نظر من مسئولان فدراسیون فوتبال و تصمیم‌گیرندگان باید تمهیداتی بیاندیشند تا دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی نباشیم. البته عوامل زیادی در این باره دخیل هستند اما متأسفانه شاهد هستیم که هرچه روبه جلو می‌رویم امنیت ورزشگاه‌ها کمتر می‌شود. هواداران باید بدانند که اگر این روند را ادامه دهند شاید حتی فوتبال تعطیل شود.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس در خصوص صحبت‌های بازیکنان این تیم درباره اتفاقاتی که بوقچی‌ها روی سکوها رقم می‌زنند، اظهار داشت: من موافق اظهارات بازیکنان هستم چرا که این افراد از برخی‌ها خط می‌گیرند و خیلی شرایط را بد کرده‌اند. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم کسی شعار نمی‌داد اما متأسفانه این روزها این افراد اگر از کسی خوش‌شان نیاید علیه او شعار می‌دهند و این کار غلطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس باید هرچه زودتر آن را حل کنند.

درخشان در پاسخ به این سؤال که حسین ماهینی اتفاقات اخیر را حاصل ناکارآمدی این بوقچی‌ها می‌داند و آیا او با این موضوع موافق است یا نه، تصریح کرد: دقیقاً همین‌طور است و من با این حرف‌ها موافقم. به نظر من مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پیگیری حرف‌های ماهینی باشند چرا که این اتفاقات شاید سر هر بازیکنی بیاید. این بوقچی‌ها اگر کسی خوش‌شان نیاید علیه آنها شعار می‌دهند و تسویه حساب شخصی می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بیان خاطره‌ای از زمان حضورش در این تیم افزود: زمان ما از این داستان‌ها نبود. هواداران می‌آمدند فوتبال را می‌دیدند و بعد از آن لذت می‌بردند. این داستان لیدر نمی‌دانم از کجا آمده و نماد چیست نمی‌دانم اما آنها یاد گرفته‌اند که در همه چیز دخالت کنند. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم یک ممدبوقی به استادیوم می‌آمد و بعد از اینکه در طی بازی بوق می‌زد به خانه‌اش می‌رفت اما این روزها شاهد هستیم که این افراد متأسفانه تصمیم‌گیرنده شده‌اند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران