Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری‌ گفت: همزمان با افتتاح بیست و یکمین‌ جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها نمایشگاه دستاوردهای رسانه‌ای استان نیز در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح می‌شود. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مهرداد عظیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی‌ بیست‌ و یکمین‌ جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اظهار داشت: این رویداد‌ بزرگ‌ بزرگترین‌ رویداد‌ فرهنگی است و خدا را شاکرم‌ که این توفیق‌ نصیب‌ استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه رشد و توسعه استان قطعا‌ معرفی‌ ظرفیت‌ها و ایجاد زمینه برای حضور سرمایه‌گذار در استان است و در این‌ استان‌ وفاق‌ و همدلی‌ وجود دارد و مسئولان دلسوز مردم هستند و ما را حمایت کردند‌ و شور و شتاب امروز با حمایت‌ همه مسئولان بوده است‌.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی‌ استان‌ برای جشنواره بیان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته‌های این‌ استان‌ گردشگری است که یک بازدید از استان شد و مقرر گردید این همایش‌ در چغاخور برگزار شد و حتما باید این جشنواره برای استان دستاورد خوبی داشته باشد.

عظیمی خاطرنشان کرد: مرکز استان هم در این جشنواره باید دیده‌ شود هرچند از چند ماه‌ پیش‌ جای‌ جای استان را معرفی کردیم‌ و عدالت‌ را در همه جا رعایت‌ کردیم‌ و اختتامیه‌ پنجم‌ شهریورماه در فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی گفت: برای اولین‌ بار دکتر دارابی دستور دادند که‌ یک‌ نمایشگاه‌ با عنوان تولیدات‌ رسانه‌ای استان‌ راه‌اندازی شود که این نمایشگاه یکم‌ شهریور ماه در فرهنگسرا‌ افتتاح‌ و در روز پنجم‌ اختتامیه‌ نمایشگاه برگزار می‌شود‌.

عظیمی تصریح‌ کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است و محصولات‌ فرهنگی و رسانه‌ای برند‌ معرفی می‌شود و تعداد‌ غرفه‌ها 40 غرفه است‌.

مدیرکل‌ صدا و سیمای‌ چهارمحال و بختیاری ادامه‌ داد: علاوه‌بر اینکه‌ میزبانی‌ باید‌ به نحو‌ احسنت‌ برگزار شود همه ما یک دغدغه داریم‌ که استان‌ به نحو‌ شایسته‌ معرفی و بتوانیم‌ جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم‌.

در پایان از آرم‌ جدید شبکه جهانبین‌ رونمایی شد‌.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» به بهانه دور دوم سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان خبر داد.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان، اظهار کرد: جشنواره تولیدات رسانه‌ای با هدف بازتاب رسانه‌ای بهتر این سفر برگزار خواهد شد. این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان برگزار می‌شود. فعالان رسانه‌ای در سراسر استان می‌توانند آثار تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی از سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان به‌عنوان یک سفر مهم یاد و بیان کرد: با توجه به اتفاق‌های اخیر و پاسخ کوبنده کشورمان به صهیونیست‌ها، سفر رئیس جمهوری اهمیت مضاعفی دارد، بنابراین پوشش مناسب سفر، اهمیت بیشتر می‌یابد.

این عضو شورای اطلاع‌رسانی استان تاکید کرد: انتظار می‌رود فعالان رسانه‌ای به پوشش حداکثری این سفر که مصوبات آن در رشد و توسعه استان بسیار موثرند، کمک کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره رسانه‌ای با محوریت سفر دوم دولتمردان به استان سمنان برگزار می‌شود، ادامه داد: جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در دو  بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن‌گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ و ... برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فعالان رسانه‌ای استان خواست که آثار رسانه‌ای تولیدی خود را تا چهارم اردیبهشت‌ ماه به دبیرخانه این جشنواره استانی ارسال کنند.

وی یادآوری کرد: در پایان جشنواره با رای داوران ۱۰ اثر برتر در بخش آزاد و پنج اثر برتر در بخش ویژه معرفی می‌شوند.

فلاح با اشاره به اینکه استان سمنان از موفق‌ترین استان‌ها در اجرایی کردن مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری بوده است، تصریح کرد: بررسی و تشریح عملکرد استان در اجرای مصوبات دور اول سفر، از محورهای جشنواره است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این بخش را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مردم استان به‌عنوان مردمی مهمان‌نواز نام برد و با اشاره به دیدار مردمی رئیس جمهوری در این سفر، گفت: انتظار می‌رود هم‌استانی‌ها استقبال با شکوهی از رئیس جمهوری و دولتمردان داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی