Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@14:59:38 GMT

۳۰درصد مدارس کشور فرسوده هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۱۵۲

۳۰درصد مدارس کشور فرسوده هستند

گناباد –مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت:۳۰درصد مدارس کشور فرسوده هستند ونیاز به بازسازی دارد

به گزارش خبرنگار قدس انلاین مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کشور در حاشیه مراسم نکوداشت صد سالگی آموزش و پرورش گناباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ۳۰درصد مدارس کشور فرسوده هستند ونیاز به بازسازی دارد.

مهراله رخشانی مهر افزود:برای تجهیز و نوسازی این مدارس حداقل به ۶ هزار میلیارد تومان نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در برنامه ششم توسعه  مصوب شده که از محل صندوق ذخیره ارزی  مبلغ ۳میلیارد دلار برداشت شود که در صورت تامین این مبلغ تمام این مدارس بازسازی و تجهیز می گردد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کشور همچنین از وجود ۹۸۰مدرسه خشتی و گلی در سطح کشور خبر داد و گفت در صورت تامین اعتبار و با کمک خیرین این مدارس تا پایان سال تحصیلی  باز سازی خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رضا سیفی افزود: نوسازی بافت فرسوده، مسئله‌ای پیچیده و حساس است که حوزه‌های بسیار وسیعی را شامل می‌شود و مخاطرات خاص خود را دارد؛ معاونت شهرسازی و معماری منطقه در سال ۱۴۰۲ تمام سعی و تلاش خود را جهت نوسازی بافت فرسوده انجام داده است.
شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: در راستای نوسازی بافت فرسوده، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده، نوسازی شد که این رقم نسبت به سال گذشته، رشد بیش از ۷۵ درصدی داشته است که نشان از اهمیت مدیریت شهری منطقه نسبت به مسئله نوسازی در بافت فرسوده دارد.

دیگر خبرها

  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده