Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ریاست جمهوری افغانستان حمله انتحاری بر یک مرکز آموزشی در غرب کابل را به شدت محکوم کرد.

در خبرنامه ریاست جمهوری افغانستان آمده است: تروریست های جنایتکار امروز با حمله به یک مرکز آموزشی در ساحۀ حوزه ۱۸ شهر کابل، شماری از شاگردان را که مصروف آموزش و تحصیل بودند، شهید و زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریستان وحشی‌صفت با هدف قراردادن مراکز آموزشی و فرهنگی نشان می‌دهند که مخالف آموزه‌های دین مبین اسلام و دستور پیامبر (ص) هستند که طلب علم را به مرد و زن مسلمان فرض دانسته است.

رئیس جمهور افغانستان ضمن محکوم نمودن شدید این حمله تروریستی، به مسئولین مربوطه دستور داد تا چگونگی وقوع این رویداد را بررسی نموده به زخمی‌ها و خانواده‌های قربانیان رسیدگی عاجل نمایند.

بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی، در نتیجه این حمله انتحاری، ۲۵ دانش‌آموز کشته و ۳۵ تن دیگر زخمی شده‌اند. اما برخی گزارش‌های تایید نشده می‌رساند که در این حمله ۳۶ تن کشته و بیش از ۵۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان کابل اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین اعلام کرد که طی مارس گذشته دست کم شش خبرنگار دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، در حمله‌های رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته ۹ خبرنگار فلسطینی در نوار غزه به شدت زخمی شده اند.

اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سه تن از این خبرنگاران در جریان بمباران خانه‌هایشان و سه تن دیگر بر اثر اصابت گلوله و ترکش به شهادت رسیده اند.

با شهادت این خبرنگاران تعداد شهدای اصحاب رسانه در نوار غزه از هفت اکتبر سال گذشته تاکنون به ۱۴۰ رسیده است.

حال خبرنگاران زخمی شده نیز بسیار وخیم گزارش شده به طوری که اعضای بدن برخی از آن‌ها باید قطع شود.

هدف قرار گرفتن تعمدی خبرنگاران و عکاسان خبری در نوار غزه توسط نظامیان صهیونیست در راستای سیاست‌های تل آویو مبنی بر سانسور اخبار جنگ و عدم انعکاس حقایق در این باریکه صورت می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت هفت کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۶۸ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۹۴ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر هم تاکنون زخمی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: از 6 ماه گذشته اسرائیل ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی