Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فدراسیون مواردی را برای تغییر پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان و همچنین رسیدن به استانداردهای لازم متذکر شده است که به زودی انجام می‌شود. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ استانها اصفهان نظرات

محمد سلطان‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره استاندارد نبودن پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان و تمرین ورزشکاران در پارکینگ ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری با رئیس سابق هیئت اتومبیلرانی استان تفاهمی را برای تکمیل پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان داشته و این در حالی است که باید استانداردهای پیست نقش‌جهان مورد تأیید فدراسیون قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: فدراسیون مواردی را برای تغییر پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان و همچنین رسیدن به استانداردهای لازم متذکر شده است که به زودی انجام می‌شود و این پیست به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به آمار ورزشکاران، مربیان و داوران اصفهانی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان داشت: با توجه به مصدوم شدن عده‌ای از ورزشکاران در رشته‌های مختلف، هم‌اکنون آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران، مربیان و داوران اصفهانی اعزامی به بازی‌های آسیایی در دسترس ندارم، ولی تا یک زمان مشخص این آمار حدود 63 نفر بود. در دوره گذشته تعداد اصفهانی‌ها 25 نفر بود و هم‌اکنون حدوداً 2 برابر شده است.

سلطان حسینی پیرامون استعفای رئیس هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: صحبت خاصی در این مورد ندارم، ایشان چه استعفا می‌داد و چه استعفا نمی‌داد دوره ریاستش رو به پایان بود و همانند یک نماینده مجلس و عضو شورای شهر است که دوره 4 ساله‌ای در اختیار دارد و در دوره پایانی خود استعفا می‌دهد.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند