Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@12:19:37 GMT

تکلیف کارلوس کی روش با کره جنوبی مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۳۹۵

تکلیف کارلوس کی روش با کره جنوبی مشخص می‌شود

به گزارش پارس نیوز، فدراسیون فوتبال کره جنوبی، که پس از جام جهانی 2018 به دنبال استخدام سرمربی جدیدی است و کارلوس کی روش را نیز به عنوان یکی از گزینه ها مدنظر دارد، نام سرمربی جدید تیم ملی را فردا (جمعه ) اعلام خواهد کرد.

یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال  کره جنوبی اعلام کرد کیم پان گون، که ریاست کمیته انتخاب مربی تیم ملی را برعهده دارد، بعد از ظهر روز پنج شنبه از اروپا باز می گردد و ممکن است سرمربی جدید تیم بزرگسالان را روز جمعه معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم چهارشنبه گذشته به اروپا سفر کرد تا با نامزدهای مربیگری کره مذاکره کند. به گزارش رسانه های خارجی، او با کیکه سانچس فلورس اسپانیایی ، مربی سابق تیم هایی مانند اتلتیکو مادرید، واتفورد و اسپانیول صحبت کرده است. رسانه های دیگر ادعا کردند که او  با اسلوون بلیچ، سرمربی سابق کرواسی و پائولو بنتو، سرمربی سابق پرتغال هم تماس داشته است.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی هنوز این اخبار مربوط به استخدام سرمربی تیم ملی را تایید نکرده است.

کره جنوبی پس از حذف در دور گروهی جام جهانی روسیه به دنبال یک سرمربی جدید است. این تیم با هدایت شین تائه یونگ، در جام جهانی 2018 یک پیروزی و دو شکست به ثبت رساند و نتوانست به دور حذفی برسد. قرارداد شین در پایان ماه ژوئیه به پایان رسید.

بعد از جام جهانی، نام هایی مثل کارلوس کی روش، وحید هلیل هودزیچ و کارلوس اوساریو به عنوان جانشینان شین توسط رسانه ها ذکر شده است.

پیش از این فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرده بود که می خواهد  قبل از برگزاری مسابقات دوستانه ماه سپتامبر، سرمربی جدید را مشخص کند. کره جنوبی ماه آینده با کاستاریکا و شیلی مسابقه دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال جام جهانی تیم ملی رسانه پرتغال کره جنوبی سرمربی تیم ملی روسیه جام جهانی کارلوس کی روش کره جنوبی پارس مشخص تکلیف پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تشریح روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول تفضیلی اظهار کرد: جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی جداول از فردا شروع می‌شود انتظار داریم طی دو هفته آینده این موضوع در کمیسیون تلفیق و صحن علنی تعیین تکلیف شود و تا اواسط اردیبهشت‌ماه بخش دوم لایحه بودجه به تصویب برسد.

وی اظهار کرد: قرار نیست که مجلس شورای اسلامی یکی یکی هر کدام از ردیف‌های بودجه را بررسی کند بلکه بررسی‌ها به صورت کلی خواهد بود، مثلا این‌که بودجه فلان وزارتخانه چقدر است و به صورت کلی رای‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق اظهار کرد: موضوع دیگر درباره بودجه استان‌هاست که درصد اخذ مالیات از هر استان متفاوت است باید چارچوب مشخصی در این باره وجود داشته باشد. در نهایت نباید بررسی‌ها و مصوبات در مجلس شورای اسلامی منجر به تغییری در سرجمع کلی بودجه شود چون در بخش اول بودجه درآمدها و هزینه‌ها به صورت کلی تصویب شده و رقم کلی بودجه مشخص است نباید این رقم تغییر کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود