Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@11:11:25 GMT

اصفهان،قهرمان مسابقات اجرای فنون

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۶۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به نقل از فدراسیون کشتی ، مرحله گروهی رقابت های کشتی فرنگی خردسالان در گروه 3 تیم اصفهان در مسابقات اجرای فنون با 250 امتیاز قهرمان شد.
همچنین کردستان 245 امتیاز و قم 240 امتیاز دوم و سوم شدند.
مسابقات کشتی فرنگی مرحله گروهی رقابت های کشتی خردسالان در گروه 3 با حضور 8 استان دیروز در شهر کنگاور استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان مسابقات کشتی خردسالان اجرای فنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است/ المپیک برای همه سخت است
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان