Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:00:34 GMT

آبی ها پولدار شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۱۰۳۹

تیم فوتبال استقلال خوزستان که در فصل نقل و انتقالات  تابستانی موفق نبود و در ۳ هفته گذشته هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنها ۲ امتیاز کسب کرد، باید در چارچوب هفته چهارم لیگ و در بازی حساس به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

شاگردان یزدی که هفته نخست مقابل گسترش فولاد به تساوی یک بر یک رسیدند، دربازی دوم و درحالیکه تا دقیقه ۹۰ یک بر صفر از پدیده پیش بودند اما در لحظات پایانی ۲ - ۱ شکست خوردند و سپس در دیدار جنجالی و پرحاشیه مقابل پرسپولیس به تساوی صفر بر صفر رسیدند، تا فردا ( جمعه ) در هفته چهارم لیگ به مصاف شاگردان سرجیو در نفت آبادان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال خوزستان، دیروز ( چهارشنبه ) برای تقویت روحی تیم شان ۲۰ درصد از قرارداد ها را پرداخت کردند تا مثل فصل گذشته دیگر خبری از اعتصاب و کناره گیری نباشد.

آبی های دیار کارون در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ‌هجدهم، تنها ۳ میلیارد تومان هزینه کرده اند و گرانترین بازیکنان این تیم ۳۵۰ میلیون تومان هستند و در صورتیکه دلفی به آیندهوون برود، ۲ برابر هزینه نقل و انتقالاتی استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات به حساب این تیم می رود.

امیر سلطانی، مدیرعامل استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این موضوع بیان کرد: تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با جوان ها و با تجربه ها نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم. ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد و تلاش می کنیم تا به موقع پرداختی داشته باشیم.

او افزود: هدف استقلال خوزستان استفاده از بازیکنان جوان و انتقال آنها به اروپا مانند یونس دلفی است و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

سلطانی در خصوص ادامه همکاری با داریوش یزدی اظهار کرد: از عملکرد تیم و کادرفنی راضی هستیم و همچنان در لیگ‌برتر با یزدی ادامه می دهیم.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رقابت های لیگ برتر بازی صنعت نفت فولاد پرسپولیس نفت آبادان لیگ برتر رقابت های لیگ برتر فوتبال استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند