Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از زیرمجموعه‌های شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر در شهر سیرجان استان کرمان، بر حمایت این بانک از صنایع مادر تخصصی کشور تاکید کرد. حجت‌اله صیدی در جمع مدیران این مجموعه گفت: تلاش‌های صورت گرفته در «گل‌گهر» به عنوان یکی از عظیم‌ترین مجموعه‌های صنعتی خاورمیانه بی‌نظیر است و بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور، آمادگی مشارکت برای تحقق اهداف این شرکت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش عصرایران به نقل از بانک صادرات ایران، وی در سفر به استان کرمان با حضور در مراسم افتتاح خط جدید آهن اسفنجی کارخانه توسعه آهن و فولاد دیدار از شرکت جهان فولاد، بازدید از خط ٤، ٦ و ٧ تولید سنگ آهن و حضور در معدن شماره ٣ استخراج سنگ آهن گل‌گهر، صنعت فولاد کشور را یکی از صنایع مادر تخصصی و زیربنایی کشور عنوان کرد و گفت: دستاوردهای بی‌نظیر شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر را نمی‌توان دست کم گرفت. این شرکت هم در عرصه اقتصاد ملی و هم ارزآوری خوب عمل کرده به نحوی که جلوگیری از خام‌فروشی یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت به حساب می‌آید و ما نیز وظیفه داریم در راستای اهداف این شرکت همکاری داشته باشیم.

صیدی با بیان اینکه بانک صادرات ایران با حداکثر ظرفیت در خدمت تولید و صنعت داخلی است، افزود: بانک صادرات ایران در بحث انتقال آب از خلیج‌فارس مشارکت دارد و از سایر برنامه‌های توسعه‌ای از جمله افزایش ظرفیت گندله‌سازی این شرکت نیز حمایت خواهد کرد.

وی پتانسیل‌های صادراتی این صنعت برای کشور را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: حمایت بانک صادرات ایران از این مجموعه می‌تواند تاثیر مستقیمی بر بهبود تولید و ارزآوری آن داشته باشد و از این رو نقش بانک‌ها در تقویت توان صادراتی صنایع بزرگ کشور غیر قابل انکار است.

شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی در سطح ملی است که با داشتن مزیت‌های نسبی فراوان، موجب تقویت سایر صنایع پایین دستی و تولیدی فولاد و محصولات متنوع آن شده است.

صیدی در ادامه این سفر از برخی شعب بانک صادرات ایران در استان کرمان بازدید و ضمن دیدار با کارکنان این بانک، روند ارائه خدمات بانکی به مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک صادرات ایران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، توسعه بازار تراتزیت ظرفیت بین‌الملل به میزان حدود ۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه و رشد ۱۰۰ درصدی فروش سرویس MPLS بین‌الملل از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بوده است.

در این خصوص حضور درکریدورهای بین‌المللی، مذاکره با china telecom جهت فعال سازی کریدور BRI و مذاکره با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان با هدف فعال سازی کریدور ترانزیتی آسیا میانه - اروپا از مسیر ایران از جمله اقدامات مهم شرکت در این زمینه بوده است.

بر اساس این گزارش، توسعه و ارائه سبد محصولات بین‌المللی از طریق سرویس Send Only اینترنت و ارائه سرویس‌های بین‌الملل Hosting و CDN و همچنین توسعه کانال‌های ارتباطی و برندینگ، راه اندازی کانال ارتباطی در شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین و تولید محتوای لازم از دیگر اقدامات شرکت در این راستا است.

کد خبر 6084401 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • آثار منفی کاهش تولید پالایشگاه‌های نفت بر ارزش صادرات روسیه
  • طرح تامین مالی تولید وزیرساخت‌ها درشورای نگهبان تایید شد
  • می توانیم ۲.۵ میلیارد دلار خدمات تجاری به ارمنستان صادر کنیم