Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، در دو روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان آفتابی پیش بینی می‌شود. در این مدت پدیده غالب در شمال شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، در برخی ساعات باد و گرد و خاک خواهد بود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، در دو روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان آفتابی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت پدیده غالب در شمال شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، در برخی ساعات باد و گرد و خاک خواهد بود.

همچنین طی دو روز آینده در بعضی ساعات بارش پراکنده و خفیف در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر پیش بینی می‌شود. از لحاظ دمایی روز‌های پنج شنبه و جمعه افزایش نسبی دما در استان‌های نوار شمالی کشور رخ خواهد داد که بیشترین مقدار افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بین ۴ تا ۷ درجه پیش بینی می‌شود.

تهران امروز در گرمترین ساعت خود به ۳۶ درجه خواهد رسید و افزایش یک تا دو درجه‌ای دما را در روز‌های آینده خواهد داشت.

وضعیت آب و هوای استان‌های کشور طی امروز و فردا را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وضعیت هواشناسی آب و هوا هواشناسی کشور افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران از ورود به سواحل شمالی کشور پرهیز کنند

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از صدور هشدار سطح نارنجی به ویژه در نواحی ساحلی و شمالی کشور خبر داد و گفت: طی دو روز آینده  شاهد افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در شهرهای شمالی و سواحل آن‌ها خواهیم بود‌.

به گفته وی افزایش بیشینه سرعت وزش باد در محدوده ۲۴ تا ۳۶ نات (گاهی بیش از ۴۰ نات) و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۱/۷ متر در سواحل و بیش از ۲ متر در فراسواحل را شاهد خواهيم بود.

ضیائیان گفت: در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، در دریای خزر شاهد افزایش ارتفاع موج خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: خطر غرق شدن شناگرها، آسیب به قفس‌ها و احتمال پاره شدن تور‌های صیادی، احتمال خسارت به قایق و شناور‌های کوچک، آسیب به شناور‌های سبک و اختلال در فعالیت‌های ساحلی و فراساحل و احتمال خسارت به تاسیسات دریایی را شاهد بودیم.

وی افزود: با توجه به افزایش ارتفاع موج به مسافران توصیه می شود  از فعالیت‌های شیلاتی و تفریحی، تردد شناور‌های سبک، ورود و خروج کشتی‌ها به بنادر و انجام تمامی فعالیت‌های دریایی پرهیز شود.

او گفت: مسافران طی این  دو روز آینده باتوجه به افزایش ارتفاع موج مسافران از ترددهای دریایی پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • کرمان، سومین استان گرم کشور
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد گرم در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد
  • مسافران از ورود به سواحل شمالی کشور پرهیز کنند