Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در ششمین همایش برندینگ با اشاره به کالا و ظرفیت‌های تولیدی زیادی که در استان داریم گفت: کالا و ظرفیت‌های تولیدی استان از کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند و قابلیت تبدیل شدن به یک برند را دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ایجاد برند‌هایی ثمربخش تأکید کرده اند، افزود: در کنار تقویت این برند‌ها می‌توان  ظرفیت مجموعه‌ای از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی را در کنار هم قرار داد و از آن برند‌هایی با قابلیت بالای منطقه‌ای و جهانی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ۶ هزار واحد تولیدی فعال دارد که بخش زیادی از آن‌ها قابلیت تبدیل شدن به برند‌های مطرح را دارد، همانطور که در حوزه زعفران شاهد برند‌های مطرحی در استان هستیم.

رشیدیان با بیان اینکه امروز موضوع برندینگ مورد قبول همگان بوده و همه اهمیت آن را برای حضور مؤثر در بازار‌های جهانی قبول دارند، افزود: در کنار تولید گسترده باید به صادرات گسترده‌تر هم توجه و این ظرفیت‌ها را تقویت کرد.

وی ادامه داد: امروز شهرداری مشهد تابلو‌های تبلیغاتی شهر را در حوزه برند‌های خراسانی در اختیار فعالان بخش می‌گذارد که اقدام بسیار خوبی برای فراهم شدن زمینه تبلیغ این برند‌ها و تولیدات است که باعث ترغیب مردم به خرید و شناخت بیشتر این کالا‌ها می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از واحد‌ها و برند‌های برتر کشور در خراسان رضوی فعال هستند، گفت: امروز در حوزه تولید با وجود همه مشکلات در سایه تلاش‌های گسترده زنان بزرگ این خطه، زمینه رشد خوبی فراهم شده است .
رشیدیان با اشاره به بعضی مشکلات ناشی از اقدامات تحریم اخیر آمریکا، افزود: در سایه همدلی و تعامل، واحد‌های تولیدی و صنایع ما توانسته اند برمشکلات و بحران‌های مختلف پیروز شده و این بار هم با مدیریت بحران و شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها می‌توانند این مسائل را هم پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه باید در این شرایط به نوعی عمل کنیم که به یک ثبات مناسب برسیم، ادامه داد:در چهار ماهه اول سال با وجود مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داشتیم، شاهد رشد بسیار خوبی در بخش تولید و صادرات استان بودیم که امید است  این حرکت رو به رشد ادامه پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش جوانان در عرصه برندسازی، برندینگ و استفاده از ایده‌ها و ظرفیت آنان در این حوزه افزود: با استفاده از توان و تخصص نیرو‌های جوان در کنار تجربه پیشکسوتان این حوزه، تولیدات استان باید بیش از پیش جای خود را در بازار داخلی و جهانی باز کند.

انتهای پیام // ف. ش برگزاری ششمین همایش برندینگدر مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری برندینگ و برندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علیرضا صادق به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به تمهیدات جهاد کشاورزی مشکل کسری تولید گوشت مرغ نداریم و پارسال با فعال شدن هشت واحد غیر فعال به ظرفیت تولید اضافه شد.
وی افزود: با درخواست معاونت بازرگانی روزانه ۵۰ تا ۵۵ تُن گوشت مرغ وارد بازار می‌شود و مازاد برآن نیز به استان همجوار خراسان رضوی ارسال می‌شود.
افزایش ۸۷ درصدی جوجه ریزی؛ فروردین ماه در استان
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از افزایش ۸۷ درصدی جوجه ریزی در فروردین ماه خبردادو گفت: فروردین ماه یک میلیون و ۲۶۷ هزار قطعه در مرغداری‌ها جوجه ریزی شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۷ درصد بیشتر است.
به گفته وی تعهد کشوری ۱۰۹ هزار قطعه در استان بود که ۱۴ درصد رشد داشتیم.
صادق با بیان اینکه ۱۲۳ واحد مرغداری در استان وجود دارد، اضافه کرد: ۱۱۹ واحد با ظرفیت تولید سه میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در هر دوره در استان فعال است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر