Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در پی انجام امضای تفاهم نامه مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور  مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است :

 

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

خبر امضای تفاهم نامه مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور بخش اعظمی از مشکلات در خصوص فعالیت سازمان های مردم را در خصوص کسب شناسه ملی و ثبت حقوقی مرتع و این مشکل چندین و چند ساله را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص جا دارد از عزم و تلاش فرابخشی وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی فر و همکاران محترم ایشان در معاونت ساماندهی امور جوانان بویژه جناب آقای مهندس تندگویان در به ثمر رسیدن مطالبات چندین ساله جوانان فعال در حوزه سازمانهای مردم نهاد جوانان تقدیر و تشکر کرد. این تفاهم موجی از امید را در دل جوانان سرتاسر میهن اسلامی که آرزوی پیشرفت و توسعه کشور را در دل دارند؛ کاشته است.

عملیاتی شدن وعده ی دریافت شناسه ملی برای سمن های جوانان و شروع بکار رسمی و قانونی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان فصل نوینی برای اقدامات مجدانه و تلاش روز افزون در جهت حل مشکلات و پیگیری مطالبات قشر عظیم جوانان و رشد نهادمند مشارکت اجتماعی جوانان و ارتقای سرمایه اجتماعی را در بر خواهد داشت.

امید است در پناه خداوند متعال، شاهد اعتلای نام ایران اسلامی و سرفرازی یکایک مسولین ساعی و مدیران مدبر در حوزه جوانان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران رشد مشکلات وزارت کشور وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان